Instagram 新玩法  追蹤 hashtag 更多嘢睇

虎仔 / 馬日山 2017-12-13 12:46 | Apps
曾幾何時版主虎仔同一班朋友,都好努力上傳相片到 Instagram,就算明知好多相片都係 Filter 搭救,但依然會欣賞朋友拍攝時的取景角度。不過自從 Facebook 收購之後,Instagram 越來越多無謂功能,時序排列亦越來越差,Instagram 亦由版主自己貼相變成追星睇波鞋睇可愛貓片的地方。

1213-5aFB.jpg

如果網友跟版主一樣已經不再貼相,只是利用 Instagram 接受資訊,最近他們新增的功能終於稱得上實用。Instagram 新增追蹤 Hashtag 功能,無論你是喜歡 #nofilter 還是 #nike 或 #manutd,使用 Hashtag 追蹤都可以更容易見到你想睇的內容。新功能預計會在未來數日內陸續推出,用戶們或者要等等。

1201-5a.gif

資料來源:droid-life
 

最新新聞