唔怕失禮自己!Grammarly 自動校正英語文法

虎仔 / 馬日山 2017-12-14 13:31 | Apps
香港人細細個喺幼稚園就開始學英文,理應英文程度有返咁上下,偏偏英文易學難精,尤其係文法更加唔容易掌握。想寫封正式嘅英文書信,又唔想文法有錯影衰自己,除咗努力學習之外,原來都有小撇步可以幫幫手,最近終於在 Android 推出的鍵盤軟件 Grammarly 就是其中之一。

1214-6aFB.jpg

其 Chrome 插件在桌面電腦取得成功後,個多月前 Grammarly 推出了 iOS 版本,最近更提供 Android 版。有別於坊間其他糾正英語文法的 Apps 需要將文章整篇上載分析,Grammarly 則以鍵盤方式實時在用戶輸入時提供建議,所以無論是撰寫文章、編寫電郵或短訊,甚至在 Facebook、Twitter 發帖,Grammarly 都會糾正用戶的錯處。

值得一提的是,Grammarly 雖然是免費下載,但當中部份進階功能則以月費或年費方式提供。與其俾錢等軟件糾正錯誤,版主還是認為學好英文,自己為自己的文字把關更加實際。

Grammarly

下載:Google Play
售價:免費

最新新聞