iPhone X 都用到!支持 7.5W 輸出,小米無線充電器 平價抵港!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-04-26 14:26 | 手機配件
相信有不少網友都知道,版主而家主機係用緊 iPhone X,而 iPhone X 有咩好?其中一個賣點,就係支持 Qi 無線充電。而版主最近都有興趣用佢無線充電功能,但如果要我買原廠?大佬成四舊幾水,真係哪有錢.jpg 囉!事實上,版主有一日在深水埗,買咗塊 $25 的無線充電板,雖然暫時用落無問題,但始終是雜到唔雜的雜嘜牌子,總是會有一定的風險。上個月小米在上海發表的無線充電器,就大大吸引到我目光,人民幣 99 元,就可以買得到,點都好過買 Apple 原廠吧?香港賣價又幾多呢?下文話你知!

小米(Facebook).jpg

根據發佈會所示,小米無線充電器的香港建議零售價為 $149,當然你話比起大陸建議零售價的 99 人民幣 (折合港幣約 $123),香港價貴咗廿幾蚊左右,但如果比較返 Apple、三星果啲原廠無線充電器,呢個價似乎還是可以接受。不知你又點睇呢?

小米無線充電器外觀簡約,厚度只有 12.44mm,都算是纖薄嘅,就算帶埋出街用,都不會好吃力。當然,無線充電器對我來說,都是主要 for 家用,我就比較少會帶出街用,通常一返到屋企就丟低部 iPhone X 落無線充電器度,你又係唔係同我一樣呢?另外,小米無線充電器支持最高 7.5W 快速充電。呢件配件,你覺得會唔會比起小米 MIX 2s / 紅米 Note 5 更吸引呢?
 

最新新聞