七月平價回歸!翻新版三星 Note7 真機曝光

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-04-08 16:11 | Samsung
早前版主虎仔都有提及到,三星已經發聲明表示 Note7 會重新上架,對於不少網友來說,呢個應該係一個好消息。不過,先唔講翻新版 Note7 爆唔爆,網友比較關注的,應該是 Note7 重推的賣價,如果仲係好似之前個價,就真係好難買得落手,好多人都話,如果佢肯平價賣,咁都可以考慮下嘅。而家機會來了! 有消息指出,翻新版 Note7 的賣價會便宜了不少,你又會唔會感興趣呢?

Note7(Facebook).jpg

有韓國傳媒報導,三星 Note7 翻新機將於 7 月開售,打算在全球賣出約 300 萬部,賣價預計會便宜 30% - 50% 左右,大約為 50-60 萬韓圜 (即約港幣 $3417 - $4100),銷售地區主要為印度、越南及其他新興市場,香港到時會唔會有份,暫時未能確定。如果香港推出係賣呢個價錢,網友又會唔會考慮下呢?

而呢個時候,翻新版 Note7 真機圖,亦已在網上流出,從圖中見到,翻新版 Note7 電池會比原來的細左 300mAh,即只有 3200mAh,電池細左係咪代表「安全」啲呢? 咁就真係唔知了。其他配置上就同原有的差別不大,如果翻新 Note7 真係咁樣,你又支唔支持下呢? 留言討論下啦!

b516fe59bcef2bb (1).jpg

來源: 中時電子報 | 快科技

最新新聞