Cheap 機一樣有市場!Nokia 1 Plus 規格流出

虎仔 / 馬日山 2019-01-28 10:56 | Nokia
好多香港人上唔到車買唔起樓,於是消費都份外豪爽,中高階手機隨時季季換新款。不過喺好多地方,智能手機雖然係必需品,但同時亦係奢侈品,於是消費者只會買夠用嘅 Cheap 機,既然有龐大市場支持,HMD Global 亦準備為這批顧客推出新機。

0128-3aFB.jpg

消息指 HMD Global 會在短期內推出 Nokia 1 的後繼版本(或升級版本),英國零售網站 TigerMobiles 日前透露,預載 Android Go 系統的 Nokia 1 Plus 會在稍後上市,手機配備 5 吋螢幕(現時 Nokia 1 螢幕尺寸為 4.5 吋),搭配 MediaTek MT6739WW 處理器和 1GB RAM,從流出的規格來看,都知道是極便宜的入門級手機。

0128-3b.jpg

暫時未知 Nokia 1 Plus 的具體規格,但肯定的是將會支援雙 SIM 卡。版主虎仔相信就算在 MWC 期間發表,亦不會花太多篇幅介紹。

資料來源:pocketnow

 

最新新聞