秒殺 LG V30+!Floating Bar 人人都用到

虎仔 / 馬日山 2017-10-27 12:06 | LG
LG V30+ 未有如上一代般擁有 OLED 副螢幕,機身的賣點頓時銳減。6 吋 2K 解像度 18.5 : 9 比例 FullVision 螢幕、Snapdragon 835 處理器、4GB RAM 和 128GB 儲存,儘管有雙鏡頭,但說到底還是欠缺特色,加上貼近六千蚊的定價,有幾多消費者願意購買實在令人懷疑。

1027-6bFB.jpg

最近有軟件商更在 LG 的傷口上灑鹽,推出了一款抄襲 LG V30+ Floating Bar 的 Android 工具軟件,功能方面和 LG V30 系統提供的 Floating Bar完全相同,就是讓用戶在工具表快捷打開 Apps、工具、網站或致電朋友。最過份又抵死嘅係,軟件商毫不忌諱稱之為「Floating Bar LG V30」,真係俾佢吹脹。

Floating Bar LG V30

下載:Google Play
售價:免費(提供 in-app 購買)

1027-6a.jpg
 

最新新聞