嘩一聲!原來而家 LG 旗艦平到咁!二千幾蚊必敗價?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-05-26 15:34 | LG
一向被公認為「跌價王」的 LG,呢兩年開始愈戰愈勇,大舖賣價持續企硬,仲以為終於可以撇甩「跌價王」呢個稱呼,但原來 LG 手機跌價從未停過,雖然大舖劈價速度無以前咁快,但細舖行貨、水貨價則「插水式」下跌,就好似舊代旗艦手機 G6,水貨已經接近二千,實在是相當誇張!睇下文啦!

場料(Facebook).jpg

影響得 LG 最大的,應該是佢連最應該保留的「可換電」特色,由 G6 開始都已經取消了,導致吸引力大不如前。其次就是 LG G7 ThinQ 的推出,令舊代的旗艦都開始減價。出面細舖見勢不妙,就會拿拿聲展開行動。G6 旺角細舖現時行貨價大約為 $2800,而水貨價更誇張,約 $2100 就可以入手。

當然,同大家分享一下現時個價錢,並不代表版主教大家去買水貨,買與唔買網友係可以自己判斷,水貨無保會係一個風險,但玩開水貨機的網友,相信呢點是常識吧。不過,平平地二三千有得玩 G6,其實都算抵玩可接受,你點睇呢?

LG G6 在文章發表時,水貨賣價約 $2100,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞