LG V 系列舊旗艦 最新賣價跌至 $2000 有找 抵?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2020-02-15 14:53 | LG
話說最近有位網友 inbox 我,話想搵部 3 千以下的手機,要求主要是影相、WhatsApp、玩 Mario Kart 同埋聽少少歌,本來呢位網友提出,Sony Xperia XA2 Plus 好似幾抵玩,然而我諗咗一陣,畀咗另一部合佢要求嘅手機選擇。而家睇返,其實呢部而家個價都 OK 不錯,網友又點睇呢?睇下文啦!

FB

其實我都係搵搵下,先記得有部咁嘅手機,佢就係 LG V30+。都唔怪得我唔記得佢,因為 LG 已經好耐無喺香港出過機,之前話要集中火力谷 5G 手機,而家?我諗仲有無手機喺香港市場賣都成問題,畢竟早前版主虎仔的文章都話,LG 似乎會主攻歐美國家,咁香港呢啲亞洲地區,似乎會有機上市機會都微。

至於 LG V30+ 賣價,格價網顯示的行貨報價約為 $2400,而水貨報價則跌穿二千關口,約 $1880。當然,如果唔介意水貨,又想 $3000 有找,都可以考慮再新一代的 V40 ThinQ,水貨最新報價都只是 $2480 左右,都不失為一個選擇。

LG V30+ 在文章發表時,水貨賣價約 $1880,按這裡有詳細規格
LG V40 ThinQ 在文章發表時,水貨賣價約 $2480,按這裡有詳細規格

最新新聞