配備 RICOH 鏡頭! SHARP S820 旗艦新機 6 月初登場!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-05-13 12:57 | Sharp
為左提升手機拍照的能力,手機廠與相機商合作,借用相機廠的技術,共同打造全新產品,已經唔係乜野新鮮事。就例如華為早前同 Leica 合作,推出 P9 旗艦手機,憑藉佢嘅 Leica 鏡頭,吸引到不少網友的注視。而日本手機大舖 SHARP 日前亦選擇跟 RICOH 合作,推出配備 RICOH GR 系列同級鏡頭的新手機「AQUOS ZETA SH-04H」,相信影出黎的質素應該都唔會差得去邊。一齊睇下啦!配備 RICOH 鏡頭! SHARP S820 旗艦新機 6 月初登場!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-05/13/205392/prince1025_1_4538_fc937c0d0304aa2aa7c2ffc2fc559654.jpg

事實上,今次 SHARP 已經唔係第一次同 RICOH 合作,之前 SHARP 就曾經同 RICOH 合作,推出過一款「AQUOS ZETA SH-01G」的手機,獲得 RICOH 的相機技術支援,並擁有「GR certified」的認證。而新發表嘅「AQUOS ZETA SH-04H」同樣採用了 RICOH 開發擁有 2260 萬像素的 CMOS 感光元件,配備 F1.9 光圈的鏡頭,並具有 0.4 秒的啟動速度以及 0.02 秒的對焦速度。亦都因為鏡頭鏡片以及感光元件都係獲得 RICOH 的技術支援,所以相信影出黎的質素,應該能夠滿足到大部份的用家。

RICOH 光學撐腰!Sharp ZETA SH-04H 全新旗艦


「AQUOS ZETA SH-04H」配備了 Qualcomm Snapdragon 820 四核心處理器,內置 3GB RAM,並會運行 Android 6.0 作業系統。值得一提的是,這部手機採用了全新的屏幕技術,有別於過去 60Hz 的屏幕刷新時間,這片 IGZO 屏幕能夠將更新速度提升至 120Hz,並帶來更流暢、更清晰的畫面滑動效果,而且能夠達到省電之效。

RICOH 光學撐腰!Sharp ZETA SH-04H 全新旗艦

「 AQUOS ZETA SH-04H」預計將會在 2016 年 6 月初在日本上市,不過按照慣例 SHARP 的旗艦手機剛推出都只有日本國內版,在日本國內同樣是與 NTT docomo 合作,目前尚未有海外發售的消息。不知大家對於 SHARP 呢部旗艦手機有無興趣呢?

來源:GSMArena

最新新聞