Sharp AQUOS SH-04H 天價抵港!台水 P1 新低價,網友有無興趣?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-08-06 01:22 | Sharp
日系手機受歡迎,絕對有佢嘅理由,以前唔明,而家終於明。外型靚靚仔仔,絕對係一個重大因素,甚麼效能、跑分,經已可以將佢地拋諸腦後。而前排比較多人留意的 Sharp AQUOS Xx3,早前版主 Keith 已經同大家分享過台灣版,亦即是 Sharp AQUOS P1 的價錢,而昨日 (4/8) Sharp AQUOS Xx3 Docomo 版 (SH-04H) 水貨亦都到港了,但賣價遠遠超過台灣版的水貨,簡直稱得上為天價,同 iPhone 有得揮,睇下文啦!

SH-04H(Facebook).jpg

Docomo 版 Sharp AQUOS SH-04H 現身!第一水近七千超驚人?
Sharp AQUOS Zeta SH-04H Docomo 版,日前終於現身旺角先達,第一水香港賣價為 $6880,暫時只有綠色。近七千蚊的價錢,買這部 S820 日系手機,版主個人覺得實在有點兒誇張,這個價錢,應該會有更好的選擇。問及預計甚麼時候 Docomo 版會有機會降價,店主表示暫時未知,不過佢都話,一般都會建議客人買台版,亦即是 Sharp AQUOS P1。

P60805-152503.jpg

台灣版水貨價略有下調,跌到幾多網友先會入手?
早前台灣版 Sharp AQUOS P1 水貨剛到港,版主 Keith 就同大家講,下一批貨應該會平啲。時隔半個月左右,而家 Sharp AQUOS P1 台水價又有無平到呢?經版主查詢,原來 P1 賣價已經略有下調,不過始終而家先得果半個月,暫時不會平得咁多,最新台水賣價為 $5380,有武藏藍、櫻花粉兩種顏色,不過都仲係比 Sony 手機貴。呢個價錢,相信網友們都不會咁容易就滿意,大約跌到幾多,你地先會考慮入手呢?留言講下啦!

Sharp AQUOS P1 二千萬鏡頭手機到港! 呢個價你揀佢定 SONY

按這裡看 Sharp AOUOS P1 (台灣版) 的上手評測

鳴謝及查詢:三禾電氣 23740618 (旺角) 23740718 (銅鑼灣)

最新新聞