型到喊!Sharp RoBoHoN! 機械人手機抵港,玩盡一般手機無嘅功能!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-09-01 16:26 | Sharp
版主覺得,家陣部部智能手機都差不多樣,無乜突破,好難俾到版主一些新鮮感。不過,Sharp 去年十月發表過一部手機,令版主印象深刻,到今時今日依然歷歷在目。佢就係 RoBoHoN,一部樣子非常獨特的手機,擁有機械人的外型,影相、打電話都無問題。而呢部 RoBoHoN 日前終於正式抵港!賣幾銀?睇下文啦!

RoBoHoN!(Facebook).jpg

講緊嘅當然唔係行貨,而係日本水貨,Sharp RoBoHoN 機械人在旺角先達最新日水賣價為 $15800。你可能會話:嘩咁貴搵鬼買咩?雖然版主自己不會買,但版主又咁睇,所謂物以罕為貴,在今時今日部部手機都係差不多款的時代,如果呢個價錢可以買到一部出面好難會撞款的手機,其實都算值呢個價錢嘅!網友又點睇呢?

再講多啲呢部 RoBoHoN 機械人手機,佢唔單止係一部用黎打出打入,影相嘅手機,佢仲識得行路、跳舞,而且你仲可以透過語音去操作,佢仲識得通過對話回應使用者想法,相當智能化。而 RoBoHoN 身高約 19.5 cm,重約 390g,就算拎出街都相當方便。另外,RoBoHoN 還有面部識別、投影機等功能。

以下宣傳影片,可以幫你重溫一下呢部 RoBoHoN 機械人手機:
 


鳴謝及查詢:三禾電氣 23740618 (旺角) 23740718 (銅鑼灣)

最新新聞