免費 Unlock iPhone 1.1.1 版!圖文教學 (Mac 版)

史提芬夫 2007-10-18 08:21 | Apple

最近多了朋友直接由美國買 iPhone 到香港用!一來佢地識得人多,二來,鬼叫先達 D 價唔準咩。登出來三千幾,問下問下有四千幾,又話個價係 4GB 問下問下又無貨,不如自己搵 Friend,不過,我有個 Friend 買左返來都用唔到,因為返來一睇,Version 1.1.1 Oh My God, 點 Unlock?!!!!! 不過,最近已有方法破解,全部免費,我幫朋友 unlock 左部啦,一齊同大家分享一下。

不過,呢個 unlock 方法,都有條件。

1) 要全新 iPhone 1.1.1 firmware ,你有部舊機 1.0.2 版想升級,呢個方法唔一定得。
2)  你要用 Mac 機
3) 我用 anySIM 解鎖方案,  至於已購買 iPhonesimfree 收費解鎖軟件,又或使用 TurboSIM,你已可以成功啟動 iPhone 的電話功能,我今次唔講了。都係一句,改機要有技術,我唔包人人都 100% 可行,有風險架。


用 iNdependence 先降級後升級

同 anySIM 一齊用的,是 iNdependence,到呢到 download iNdependence 1.2.3 下載網址://code.google.com/p/independence/ 。

iNdependence 剛推出新的版本 1.2.3,除了自訂鈴聲等功能仍未兼容外,其他啟動和 jailbreak 功能已能使用。留意要使用的話,用家需要有 Wi-Fi 連接,若無的話可透過 Mac 本身的網絡分享功能分享。jailbreak 是指讓其他程式,可以存取 iPhone 內的檔案,是解鎖或避過 AT&T 註冊的重要步驟。

先在蘋果官方網站下載 Firmware 1.0.2,把檔名改成 .ZIP 為尾,之後再用解壓軟件解壓,再把該檔案變回 ipsw 檔名。其後執行 iNdependence ,在 Firmware 頁下選擇 Enter DFU Mode。

最新新聞