Vodafone代理10個國家的iPhone。香港數碼通:暫時無份

史提芬夫 2008-05-08 01:32 | Apple
Vodafone 官方已正式宣佈,將會在以下的地方發售行貨: 1. 澳州 2. 捷克 3. 埃及 4. 希臘 5. 意大利(當地有另外一間 Telecom Italia亦都話會出行貨,此舉證實在 iPhone 於意大利當地,不會鎖死至指定服務供應商) 6. 印度 7. 葡萄牙 8. 紐西蘭 9. 南非 10. 土耳其 可惜的係,清單中無提及日本、中國和香港呢D大家關心的地區。 雖然係咁,但由於Vodafone已經會代理以上咁多地方的iPhone,令到大部份人,即時都會覺得香港行貨,將會有與Vodafone有密切關係既SmarTone-Vodafone(數碼通)代理。 可能大家唔多清楚數碼通大佬:黎大鈞,以佢既性格,肯接手做 iPhone 的機會根本唔大。 以蘋果的霸道性格,若果同黎生講: 「喂,我地俾全城至 Hit 的iPhone你做,你要聽曬我話。你多一名客戶,我7你3,每年你仲要俾專營權費用我駛 」 黎生一定會講一句:「頂。」。跟住就行左去,唔會理佢地,傾都唔會再同佢地傾。黎生做生意的性格,就係一定一定一定唔會俾人牽制住。 蘋果係美國同 AT&T 的合約,AT&T 根本係被蘋果話曬事,iPhone幾好賣也好,AT&T只係被人食住。 蘋果呢個客出曬名麻煩,香港6間電訊服務供應商,聽到AT&T同蘋果合作做iPhone的方式,都直言話:話知你乜Phone,咁樣做生意,我地就一定係No。 我史提芬夫已經八過,直頭唔問PR,直接深入虎穴,問數碼通內部員工,佢地並無收過任何相關消息。 我史提芬夫之前提過,蘋果應承左08年一定出行貨,咁究竟出行貨會係邊個會做呢?一或正如目前網絡傳言所講,會由蘋果自己出番,不會鎖死至任何一個網絡供應商呢?

最新新聞