iPhone 7 無 3.5mm 耳機孔,是好事抑或是多此一舉?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-09-07 01:19 | Apple
不少人都會用手機聽歌,版主都不例外。有時出街搭車,或者做野做到攰,就會開 MOOV / Spotify 插耳機聽歌,輕鬆一下。以為一定要有 3.5mm 耳機孔,先可以插耳機?如果話,Apple 會在 iPhone 7 上捨棄 3.5mm 耳機孔,就算插耳機聽歌只能用 Lightning 接口,網友覺得這樣的設計,是好事抑或多此一舉?

iPhone 7(Facebook).jpg

一直有傳,iPhone 7 將會取消 3.5mm 耳機孔,就算要插耳機聽歌,都只能夠用 Lightning 接口,點解要咁做呢?外界猜測,如果取消 3.5mm 耳機孔,就能夠讓機身的厚度大大減少,但係咪代表,舊有的所有耳機都無得用呢?那又未必,最新傳聞指出,iPhone 7 隨機會附送一個 Lightning to 3.5mm 耳機孔的轉換器,如果是這樣的話,那似乎對用家的影響又不算是太大,但如果不小心遺失了轉換器,就無啦啦要俾多唔知幾多舊水去購買,咁就唔抵。你又點睇呢?

即刻進入我地嘅 iPhone 7 發佈會 Chit Chat 園地分享吧!



ePrice.HK iPhone 7 Live Chat : 有獎
8/9 凌晨一點,即係今晚,Apple 就發佈 iPhone 7。Click 呢到有 iPhone 7 發佈會轉播, 今次仲有獎,我地會送出20張日本及台灣上網 SIM 卡,立即 Click 入來參加啦
 

最新新聞