【全民公投】iPhone 7 相機新功能,網友覺得邊個最實用?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-09-07 01:43 | Apple
版主唔係果粉,不過我一直都覺得,雖然 iPhone 相機像素唔高,就算係上代的 iPhone 6s,都不過是將相機提升至 1200 萬像素,但無可否認的是,iPhone 相機影出來的成像質素,實在是無得輸。而 iPhone 7 相機方面,是最能吸引版主的範疇,而且加入了不少新功能。不知網友覺得,哪一個相機功能最實用呢?

iPhone 7(Facebook).jpg

相機似乎會是 iPhone 7 的主打之一,之前一直有傳,會採用雙鏡頭設計,而這點已經得到林志穎「確認」,相信是真的機會非常大。除此之外,iPhone 7 傳會具有超強的防水功能,並且就連 SIM 卡盤都改用橡膠密封設計,不過能不能夠支持水底拍攝,就要等 Apple 來宣佈。另外,iPhone 7 亦傳會支持 4K / 60fps 攝錄,並且具備光場相機功能,能夠在拍照後再重新設定焦點。

如果以上傳聞係真的話,網友點睇?而版主 concern 的是,如果是真的話,又能夠拍攝 4K 片多長時間,而且又會否出現過熱的情況呢?而版主想知道的是,咁多 iPhone 7 的新功能,網友又最期待邊個呢?

雙鏡頭 ? 水底拍攝 ? 4K / 60fps 攝錄 ? 光場相機功能
即刻進入我地嘅 iPhone 7 發佈會 Chit Chat 園地分享吧!




ePrice.HK iPhone 7 Live Chat : 有獎
8/9 凌晨一點,即係今晚,Apple 就發佈 iPhone 7。Click 呢到有 iPhone 7 發佈會轉播, 今次仲有獎,我地會送出20張日本及台灣上網 SIM 卡,立即 Click 入來參加啦

最新新聞