AOS 賽後報告 + 訴苦區!你搶到 iPhone 7 / 7 Plus 嗎?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-09-09 11:54 | Apple
就係啱啱下午 3 點 01 分的時候,Apple 官網就開放左 Apple Online Store (AOS) 俾大家預訂今年的 iPhone 7 以及 iPhone 7 Plus。無論你係自用抑或有其他用途都好,唔知有幾多網友有份一齊搶機呢?你地搶到,抑或搶唔到?在搶機嘅過程中,有無發生乜野令你唔忿氣嘅事?不妨係呢度分享一下!

iPhone 7(Facebook).jpg

上年訂購 iPhone 6s 的時候,好多網友用電腦係訂唔到機,反而用 Apps 訂機又無問題,但用 Apps 又唔係個個都用得架喎,因為係要 Apple 手機先可以用到專用 Apple Store App,所以用 Android 機嘅網友,只能葡萄一下就算。而上年在 AOS 訂購的同時,iReserve 又偷偷地開啟左,今年 Apple 係唔係都咁絕呢?不過咁,上年玫瑰金色貨就較多,所以要訂機都唔算困難,版主去到 3:45 都仲可以入到付款畫面;今年就話亮黑色缺貨,你地又覺得難唔難搶呢?

Screen Shot 2016-09-09 at 2.59.26 PM.png
▲ 未夠 3 點,版主已經係咁 refresh,但一直都係見到:「We've got something special in store for you.」

Screen Shot 2016-09-09 at 3.13.55 PM.png
▲ 大約三時十分左右,版主終於成功入到 AOS 訂機的頁面,順利進入付款頁面。但要注意的是,AOS 買 iPhone 送貨時間由 2 星期至 4 星期不等,甚至有機會會去到 11 月先取到貨。

Screen Shot 2016-09-09 at 3.16.51 PM.png
▲ 大約三時十六分,版主發現,亮黑色的 iPhone 7 Plus 無論是 128GB 還是 256GB,都已經無哂貨。

Screen Shot 2016-09-09 at 3.20.58 PM.png
▲ 與此同時,原來 iReserve 都有開放到,但入極都入唔到。

14285512_1332202310126406_1559890145_o.png
▲ 到入到的時候,就話「我們現已暫停 iPhone 的購買預約」。並表示 9 月 17 日上午 8:00 會再開啟 iReserve。

AOS / iReserve 賽後感受
其實,版主未到 3 點鐘,已經不停地按 refresh,可惜一直都無法進入 AOS 的頁面。但見到有網友就話,用 Apps 可以順利入到去,就在電腦版仲未入到 AOS 頁面之際,用 iPhone / iPad 的網友已經順利買到機,果然蘋果係益自己友,世事就係咁唔公平 sosad。好彩,到了 3:10 左右,終於成功入到去,選擇黑色 32GB iPhone 7 Plus,仲可以順利進入到付款頁面。但係最吸引的亮黑色方面,大約 3 點 16 分已經話暫停供貨,可見啲人爭亮黑色真係爭得好激烈。至於 iReserve 方面,版主我就好唔好彩,明明有哂 Link,但無論係用 Chrome 抑或 Safari,refresh 都係入唔到 iReserve 頁面。其後雖然係入到 iReserve 頁面,卻被告知已經暫停購買預約。而版主聽聞,今年 iReserve 淨係益番 Apple 自己友,用 PC、Android 嘅都入唔到,係唔係真架呢?有無網友用 PC、Android 成功入到呢?又有無網友好似版主咁,入緊都入唔到呢?歡迎網友們在下面留言、講下你的心得或者吐苦水!

 

最新新聞