銀色 iPhone X 開始發威!256GB 回收價 再升四百!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-11-09 18:32 | Apple
iPhone X 開賣多天以來,都是以灰黑色為大熱門,銀色的回收價一直都好低。不過,版主發現而家銀色 iPhone X 開始發威了,回收價持續上升,就以 256GB iPhone X 為例,今日回收價又再升多四百,手上 Hold 住 256GB 銀色 iPhone X 的網友,繼續 Hold,抑或趁早放出去?由你自己去判斷了。

iPhone X(Facebook).jpg

睇返截止下午 5 時 45 分左右的回收價,可以見到各版本都相比昨晚的回收價,又有進一步的提升。當中升幅最大的,應該是銀色版本 256GB 的 iPhone X,由昨晚的 $10950 升至 $11350,增幅有四百蚊。至於大熱門 256GB 太空灰 iPhone X,最新回收價達至 $11550,按照目前的走勢,似乎賺到二千不是夢 (?) 至於詳細的最新回收價消息,下表會清楚一點:
 
  太空灰
iPhone X 64GB $9450 $9500
iPhone X 256GB $11350 $11550


以下為 iPhone X 即時報價系統


iPhone X 即時回收價直擊

回收價跌得好勁!先達門外回收價好低?
嘩!仲有無得炒?iPhone X 大舖居然有即減
強國 iPhone X 發貨日突然提早!香港 CUT 單要趁早
繼續冷清收場?iPhone X 開賣日 Apple Store 門外直擊
都有幾千蚊賺下!Apple Store 門外第一批回收價搶先睇

大陸佬害死港果農!南亞人士收 iPhone X 價高三舊!
接近平手!旺角先達 64GB iPhone X 回收價 驚見跌穿九千!
炒高一倍!四間大舖「水魚」價 邊間食水最深?
iPhone X 邊個版本賺最多?有機即放 抑或 Strong Hold?
IR 到都無用,炒燶前先兆!256GB iPhone X 水位得返一舊水?
掌握 iPhone X 賺定蝕,無輸家!必睇先達回收價即時報價
Strong Hold 才是王道? iPhone X 回收價突然回升!

最新新聞