終於靚仔返!Google 地圖更新支援 iPhone X 

虎仔 / 馬日山 2017-12-01 11:26 | Apple
就算 Apple 幾唔想承認,他們跟機的 Apple 地圖使用人數遠遠低於 Google 地圖,無論是尋找路徑,甚至係搵餐廳食評同訂枱電話,好多人第一時間都會借助 Google 地圖。不過 iPhone X 的用戶每每打開 Google 地圖就覺得眼冤,因為無法用盡 iPhone X 的全屏幕。

1201-1aFB.jpg

幸好 Google 亦從善如流,昨日推出了最新的 4.41 版本,終於支持 iPhone X 的全屏幕顯示。新版本的頂部是搜索條,底部則提供導航和訊息展示。其實 Google 地圖的功能毋須多作介紹,新版本亦未有針對 iPhone X 加入任何獨有功能,只是能夠在 iPhone X 正常地顯示,已經足以令用戶們非常高興。

不過買得一部螢幕設定咁騎呢的手機,需要面對這樣的問題,應該是意料之內。

資料來源:Google

 

最新新聞