炒家、用家必知!9.14 三點鐘 一秒直入 喪撳 F5 搶 iPhone XS Max

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-09-13 21:03 | Apple
尋日先發佈完新 iPhone,呢頭 iPhone XS / XS Max 就會在聽日正式接受預訂。仲會唔會有得炒?好難講,據相熟先達店主講到,64GB 同 512GB 的金色 iPhone XS Max,應該都仲係會有炒賣空間,當然今時今日講嘅炒賣,你唔好預仲可以好似 iPhone 6 果陣咁,幾千幾千咁賺。而家你仲有少少執,唔使蝕,已經叫謝天謝地。不過,iPhone 價值又唔係淨係為咗炒嘅,都總會有一班捨得洗錢換機嘅真用家。貨量多唔多,未知,如果想大機會搶到心儀 iPhone,版主準備咗一秒直入 Link,等你撳入去,到時喪撳 F5 就得。

iPhone(Facebook).jpg

廢話唔講咁多,即刻為大家送上各型號、顏色、容量的 iPhone 直入 Link:

 
型號 顏色
iPhone XS - 64GB 太空灰
iPhone XS - 256GB 太空灰
iPhone XS - 512GB 太空灰
iPhone XS Max - 64GB 太空灰
iPhone XS Max - 256GB 太空灰
iPhone XS Max - 512GB 太空灰
 

有啲乜嘢需要特別注意呢?


1. 搶購時間:9.14 下午 3:01

2. 雖然話就話 3:01 開始,但網友千萬唔好咁遲先入,好易炒車,最後早 5-10 分鐘已經入去喪撳 F5 refresh 喇!

3. 版主過往經驗,如果唔想撳辛苦係咁撳 F5 的話,我會用 chrome 裝個 Auto Refresh 的擴充工具 (例如我有用過嘅 Auto Refresh Plus,Set 好哂時間,佢就會每隔一個固定時間幫你 refresh)
【頭盔 MODE: 版主用呢個方法搶咗咁多年都未曾搶到過......不過都有好多因素嘅,我屋企網速慢可能都係一個導致我搶唔到嘅可能性】

新 iPhone 好吸引?好想最快上手玩新機?識買一定要嚟呢度買:聽聞咁多網絡商之中, csl 同 1010 有最多貨,不特止,喺呢兩間網絡商度預訂,仲可以最快拎到貨添!想要快人一步獲得最新機皇情報同精彩禮遇,就即刻撳入嚟呢度 登記咗先啦! URL : https://goo.gl/nXqi2F

最新新聞