孝子注意!華碩、華為全線手機不支援平安鐘「智平安」程式

Keith Yim 2018-07-27 20:57 | Huawei
今日版主虎仔分享過,軟件開發商 VideoLAN,禁止了華為大部份新手機,在 Google Play Store 下載 VLC 呢個十分出名嘅影片播放 App,原因是呢部份華為手機,會影響 VLC 正常運作。原來,香港最出名,專攻老人家嘅平安鐘手機 App 智平安,都預到同樣情況,有唔少手機都唔建議用「智平安」程式,其中,全線華為及華碩手機都唔建議使用,情況十分誇張!孝子們要注意!

cmhk01.jpg

「智平安」程式是香港很出名,第一個研發長者平安鐘及安排服務的長者安居協會研發的手機 App,就是把平安鐘功能變為手機 App,有 Android 及 iPhone 版本。iPhone 方面,基本上 iPhone 5 打後都用得到。Android 手機部份,長者安居協會安排了多項多部手機作測試,雖然唔係每一個 Brand 嘅 Android 都支援「智平安」,例如三星就有 A8 及 Folder 2 用唔到、而 Lenovo 都有 PHAB 呢個型號,

但長者安居協會「智平安」App ,居然將成個華為及華碩系列都 Badlist!

據知情人士講,呢個應該跟有些 Android 手機廠,把原本 Android 系心大幅度更改有關,令 App 開發者無所適從。簡單來講,Android 容許廠家有客製化空間,但似乎華為與華碩真係改得太勁了!

總之,若果你係孝子,想過買部手機,等老人家上到網都可以有「智平安」App 確保他們的安全,就記得要睇住呢個 list 唔好買錯手機。

長者安居協會智平安 App 介紹
智平安 App 支援及不建議使用手機名單 List

最新新聞