七個 spec 表睇唔到嘅小秘密! Sony Z3+ 值得升級?

Lawrence 2015-05-28 20:00 | Sony
在今日(28/5) Sony 的 Xperia Z3+ 的發佈會上面, Sony 為了隆重其事,特意請來左 Xperia Z3+ 的設計團隊來講分享。版主當然也從中得知了不少有關 Sony Xperia Z3+ 的小秘密啦!好像為何 Sony 堅持不用 2K 屏幕及窄邊框的原因,又或是外型設計五代不變的緣由等⋯⋯另外 Xperia Z3+ 原來還有不少相當重要的升級但一般朋友可能未必知曉。以下有關 Xperia Z3+ 的 7 個爆點大家就不容錯過啦!

真機試玩實測! Sony Xperia Z3+ 比拼前代旗艦 Z3

今次 Sony 從日本請來的設計團隊除左 Project Manager 新田岳之外分別有相機、影音同埋屏幕方面的負責工程師,透過他們的分享當然可以知道更多 Xperia Z3+ (以下會簡稱 Z3+)用上不為人知的新技術啦!所以接下來版主就會集中分享這幾個方面的重點。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-05/28/202209/lawrencelaw_3_4551_2f3719c4283a2045d00e753b82fe0e55.JPG

重點 1:點解到 Z3+ 設計都未變? Sony :Omnibalance 設計是目前來講最佳設計!

看完早前 Sony 日本高層解釋 Z3+ 的命名由來之後,好多網友都估 Sony 係下一代旗艦會用返同一個 Design 。呢個機會其實相當大,因為設計團隊係 Z3+ 的外型設計概念上佢地強調 Z3+ 係跟返 Z3 的,而 Omnibalance 設計也是 Sony 深信目前來講最好的手機設計。所以大家可以預期往後的新機 Sony 好大機會都會係外型上用返統一的風格啦!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-05/28/202209/lawrencelaw_3_4551_238a3d235232898e2ac88c154c758060.jpg
▲作為一個成功的設計,大家可以預期 Omnibalance 在往後也會經常見到啦!

重點 2 :兩代旗艦外型咁似樣? Z3+ 內裡大有不同

雖然話 Z3 同 Z3+ 個樣差不多,但係細節上原來都有唔少不同。首先,因為相機上用左新的設計,同時 Sim 卡槽與 SD 卡槽合拼為一,所以 Z3+ 的電池比起 Z3 其實更長更薄,整體厚度當然更薄。係鋁合金邊框上面,有留意昨日 Z3+ vs Z3 比一比的朋友應該知道兩部機的四角是不同的,原來 Sony 係當中也做左功夫, 因為 Z3+ 在四邊角位上加上左金屬塗層,令佢更唔易刮花同掉漆。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-05/28/202209/lawrencelaw_3_4551_8ed3e86e0ab5a0ccc9ed1ea7a2bcb114.jpg
▲ Xperia Z3+ 的鋁合金邊框也不簡單,足足需要六個工序製作,好像打磨及上色等。

重點 3 :Z3+ 加入 LDAC !無線都可以聽 Hi-Res AUDIO

Z3 推出時, Hi-Res AUDIO 的支援是一大賣點,來到 Z3+ 上當然不止如此啦!除左之前提到 Z3+ 在 3.5mm 輸出上支援 192kHz / 24bit 高音質音樂播放外,因為支援 LDAC 傳輸系統的關係,在其他支援 LDAC 的裝置上好似藍牙耳筒同喇叭等也能做到 Hi-Res AUDIO 播放。另外, Sony 在未來也會鼓勵其他廠商支持 LDAC 制式,日後支持 LDAC 的藍牙設備日後相信會更普遍啦!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-05/28/202209/lawrencelaw_3_4551_b1a99e93aedcb9185f499bdeb51580d8.jpg

重點 4 :不止 Sony 耳機, Z3+ 在不同耳機上也能作出優化!

另一項 Z3+ 的大進步就係自動耳筒優化功能( Automatic Headset Compensation )以往 Z3 只能支援 Sony 的耳機,但來到 Z3+ 就支援不同牌子以及類型的耳機。當中的原理係點呢?原來當用家帶上耳機後, Z3+ 會透過聲音在耳內的反射來分析耳機特點,再調節輸出的音色。大家來 Sony 試玩會時記得試聽啦!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-05/28/202209/lawrencelaw_3_4551_26c5d90d6477be69b784efec482c0228.jpg
▲ 自動優化在「音效設定」內可開啟。


重點 5 :點解唔轉 「2K 芒」? Sony : Full HD 解像度用戶體驗更出色!

經過日本設計團隊的介紹之後版主個人覺得屏幕上有不少地方都值得同大家分享,所以這部份會較為詳細。首先要提的就是 Sony 棄 2K 解像度而沿用 FHD 的原因。原來在設計時他們發現普遍用家在 5.2 吋屏幕上是分別不到 2K 解像度及 FHD 解像度的,但在光度表現以至在電力的消耗上, 2K 解像度屏幕都不如 FHD 屏幕好,換言之在使用體驗上可能 FHD 會更佳,所以 Sony 就決定在屏幕上維持 FHD 解像度了。

真機試玩實測! Sony Xperia Z3+ 比拼前代旗艦 Z3
▲ 昨天的 Z3 以及 Z3+ 比一比可見,左邊的 Z3+ 明顯亮度高不少。


重點 6 :「無邊框」設計 Z3+ 又何解不用? Sony :技術更成熟時會考慮

不少朋友也很喜歡窄邊框的手機,可惜 Z3+ 的並沒有,對此版主當然會留意日本團隊的回應啦!原來呢方面 Sony 都有研究過,因為窄邊框對手機屏幕的觸控表現也有所影響,好像觸控回饋表現會較為遜色。不過,屏幕工程師也補充,當將來技術有所改進時 Sony 還是會積極考慮採用的。
 

重點 7:Z3 vs Z3+ 屏幕有何不同?才不止光度!

主要賣點的 X Reality 、 Trilminos Display 在 Z3 上都有,大家可能以為 Z3+ 跟 Z3 是用同一款屏幕,那就錯啦!其實 Z3+ 的屏幕表現也是有所改善的。首先,在光度上 Z3+ 比起前代提升了 16% ,數字上好像不是很大進步但實際使用時分別卻是相當明顯的。另外 Z3+也新增了 Wet Tracking 技術,這也是一項重要的進步,早前有網友問版主當 Z4 Tablet 在屏幕濕水後觸控有沒有影響,版主試用時感覺是有的。但加入了 Wet Tracking 的 Z3+ 在濕水後屏幕觸控表現就相當不錯,即使打字也沒有問題。屏幕工程師解釋因為 Z3+ 是用了新的 Touch Controller ,再加上後期的調整所以屏幕的觸控效果也更好。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-05/28/202209/lawrencelaw_3_4551_3ad85767207f0d6ec72984b135065443.jpg
▲ 在屏幕表面沾了不少水的情況下, Z3+ 的觸控反應仍然不錯,這是令版主相當驚訝的。

了解完以上 Sony Xperia Z3+ 的 7 個重點,不知大家又有甚麼看法呢?不妨留言分享啊!

Sony Xperia Z3+ 於文章刊登時,香港定價為 $5698 將於 6 月發售。按這裡知道更詳細規格及最新賣價

更多有關 Sony Xperia Z3+ 文章:

Sony Xperia Z3+ 版主上手! 跑分、屏幕、效能立即試
Sony Xpera Z3+ 香港登場!價錢是否令你意外?
點解唔係叫 Z4? Sony 高層爆料:源自日本仔的自信
真機試玩實測! Sony Xperia Z3+ 比拼前代旗艦 Z3
版主數八個 Sony Xperia Z3+ 重要升級! 大陸天價開賣,香港又點睇?

相關產品 (1)

相關報導 (13)

​Sony Xperia Z3+  新玩意! YouTube 直播手機遊戲 Live

​Sony Xperia Z3+ 新玩意! YouTube 直播手機遊戲 Live

網上唔少直播Game友打機嘅短片,不過,多數都係PCGame為主。Sony最近推出專為XperiaZ3+與Z4Tablet而設嘅App:Livescreenstreaming。開著它就可以透過YouTube直播手機畫面嘅情況。用來直播手機遊戲最好。

Keith Yim | 2015-07-08
更新! Sony Xperia Z3+ / Z4 Tablet 新版 Firmware 對抗高溫

更新! Sony Xperia Z3+ / Z4 Tablet 新版 Firmware 對抗高溫

之前版主報導過,日本DoCoMo毫不留情面地係門市貼出告示,告誡用家採用QualcommS810 處理器嘅手機,可能有機身過熱情況,當中亦提及了SonyXperiaZ4,稍後又傳Sony自己也承認了國際版XperiaZ3+也有同樣情況,會稍後以Firmware升級解決。今日有新發展,仲要係關香港用家事。

Keith Yim | 2015-06-18
Sony 真係出 Z4? 美國定制版 Z4v 登場!

Sony 真係出 Z4? 美國定制版 Z4v 登場!

Sony早前係日本推出2015旗艦XperiaZ4,香港亦賣緊改名機XperiaZ3+,Sony動作頻頻無停手。轉頭呢邊又同美國VerizonWireless電訊商合作,推出規格更高既XperiaZ4v,升級幅度比Z3+更大,望落更吸引!

YKer | 2015-06-17
教你點樣享用 Sony Xperia Z3+ 效能升級及點樣享受高音質

教你點樣享用 Sony Xperia Z3+ 效能升級及點樣享受高音質

好多人都話,今年的旗艦手機悶到爆炸,外型沒突破,功能沒驚喜?又未必部部旗艦手機也是如此差勁!以SonyXperiaZ3+為例,細節上的改進,令它成為一部很完整的Android智能手機。今次ePrice.HKxSony的XperiaZ3+體驗日,我們請了兩位手機及耳機達人來分享Z3+係效能與音效嘅改進。同場亦有今年重點平板XperiaZ4Tablet、高性價比防水機M4Aqua及自拍神器C4Dual。

Keith Yim | 2015-06-17
七個 spec 表睇唔到嘅小秘密! Sony Z3+ 值得升級?

七個 spec 表睇唔到嘅小秘密! Sony Z3+ 值得升級?

今日(28/5)Sony的XperiaZ3+就正式係香港發佈啦!相信大家都已經睇左有關呢部新機的開賣資料同埋版主Keith的一手試玩,不少朋友更因為XperiaZ3+的定價不算過份都感到有興趣。對於想入手XperiaZ3+的朋友來講,以下有關XperiaZ3+的詳細介紹就更不容錯過啦!因為係今次的發佈會上面Sony為左令大家對新機有更深入了解,特意請來左XperiaZ3+的設計團隊來講分享,版主就用問答的方式整理成以下X點,一齊睇睇啦!

Lawrence | 2015-05-29
Sony Xpera Z3+ 香港登場!價錢是否令你意外?

Sony Xpera Z3+ 香港登場!價錢是否令你意外?

呢兩日以來版主們都分享左不少有關Sony最新旗艦XperiaZ3+的新聞。基本上同前代的XperiaZ3有甚麼不同甚至Z3+三種顏色的真機有咩特別之處,相信大家都已經清楚。剩下來大家最想知道的相信就是XperiaZ3+的售價吧!想了解開賣的相關詳情同Z3+命名由來的朋友就不能錯過以下介紹啦!

Lawrence | 2015-05-28
Sony Xperia Z3+ 版主上手! 跑分、屏幕、發熱情況立即試

Sony Xperia Z3+ 版主上手! 跑分、屏幕、發熱情況立即試

雖然不能說是很強的升級,但當Sony公佈國際版XperiaZ3+時,網友嘅反應都好好。始終升級至S810處理器,再加上Sony獨有防水設計及跟日本版相同嘅配色,買個靚款,再上手用都唔失禮吧!剛剛知道開價$5698,跟S6、G4等其他品牌旗艦同價,呢個價,又做到旗艦手機應有嘅效能嗎?版主立即送上效能、屏幕嘅比拼,等大家知得更清楚。

Keith Yim | 2015-05-28
真機試玩實測! Sony Xperia Z3+ 比拼前代旗艦 Z3

真機試玩實測! Sony Xperia Z3+ 比拼前代旗艦 Z3

早前版主就跟大家分享過Z3+即將在港登場以及與前代的XperiaZ3有甚麼明顯不同。不少網友都對這部Sony新機表示期待。剛才Sony就在台灣發佈了這部升級版XperiaZ3,雖然價錢仍未有透露我們未因此未能得到更多有定價方面的提示,不過ePrice台灣版主就已經率先試玩了XperiaZ3+真機,更用XperiaZ3來做了一個大比拼,一起來看看你更喜歡那一款吧!

Lawrence | 2015-05-27
​沒有「四」!Sony 正式公佈 Xperia Z3+ ! 香港六月初上市

​沒有「四」!Sony 正式公佈 Xperia Z3+ ! 香港六月初上市

Sony早前靜靜地在日本發佈了XperiaZ4,同期在香港推出也有平板電腦XperiaZ4Tablet。不過,可能XperiaZ4升級只是很細微,Sony決定把國際版更名為XperiaZ3+對,不是Plus是Z3+,不是炒襲蘋果命名模式。

Keith Yim | 2015-05-26
八大 Xperia Z3+ 重點升級! 大陸天價賣,香港又點睇?

八大 Xperia Z3+ 重點升級! 大陸天價賣,香港又點睇?

等候多時,Sony2015年度的旗艦剛才正式發佈啦!呢部機早係4月於日本發佈時就定名為XperiaZ4,如果有留意版主Keith爆料都知道後來Sony決定將部機更名為XperiaZ3+。而係規格上其實XperiaZ3+可以話係XperiaZ3的一個小升級,不知來到香港開賣時定價又係幾多呢?大家一齊來估下啦。

Lawrence | 2015-05-26
五月廿八,全球首發?版主收風,真名 Sony Xperia Z3 Plus

五月廿八,全球首發?版主收風,真名 Sony Xperia Z3 Plus

日本一部SonyXperiaZ4已經在上個月發表,雖是當地專屬,但馬上有傳言國際市場可能會有另一部機取代,或許名稱更換,或許規格有些許異動,版主收到風,國際版肯定不是以Z4命名!此外,SonyMobile已發出採訪通知,五月廿八日係香港舉行手機發佈會,更有日本Sony手機的代表參予,28/5會是全球首發XperiaZ4國際版嗎?

Keith Yim | 2015-05-22
 LG G4 五月登場確認!機皇比鬥 M9 、Z4 、S6 你撐邊部?

LG G4 五月登場確認!機皇比鬥 M9 、Z4 、S6 你撐邊部?

好啦好啦好啦,LGG4終於面世,雖然發佈會講得很簡單,不過睇番吸引之處都有唔少啊!版主之前同大家講五月會賣,確切日子就係5月22日。相對於四月開賣既HTCOneM9同埋SamsungGalaxyS6Edge,其實都見到LGG4有佢獨特既賣點,唔知網友又會撐邊部呢?入黎睇下規格再投票表態吧!

Eddie | 2015-04-29
夏天正式開賣!極限超薄、輕巧的 Sony Xperia Z4 正式發佈!

夏天正式開賣!極限超薄、輕巧的 Sony Xperia Z4 正式發佈!

愚人節都過左大半個月,版主當然唔係同大家講笑!之前版主虎仔同大家講過4月20係日本有一個發佈會,原本大家都以為係小改版的SonyXperiaZ3Neo吧,點知今次既發佈會竟然係無預期的情況下發佈SonyXperiaZ4,冇錯就係新一代既Sony旗艦,想知道更詳細既資料就Click入黎睇啦!

Eddie | 2015-04-20

最新新聞