早買早享受,遲買平幾舊!Sony XZ3 一出即減,網友要敗?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-10-13 13:02 | Sony
Sony Xperia XZ3,終於正式在香港開賣。當初發表的時候,建議零售價 $6598,無錯部機係比以前改進咗好多,而且又靚仔咗,更多咗不少新功能,但價錢同舊代 XZ2 差太多,網友未必會接受。當時我就諗,今次大舖應該會有「一出即減」吧?果然不出所料,大舖開賣即有落價。最新賣價係幾多,睇下文啦!

Sony(Facebook).jpg

之前大舖預訂的時候,都尚未有減價,依舊是原價賣。誰知到了正式開賣那天,大舖就即刻將其落價,最新賣價為 $6198,減多四百蚊。雖然只是減少少,但都叫做大舖久違的「一出即減」。呢個價買 XZ3,你會否考慮呢?

WhatsApp Image 2018-10-13 at 12.32.02 PM.jpeg

事實上,部機就不算是太差,ePrice 昨晚都有文章,講下到底 XZ3 有甚麼地方可以勝到其他大廠手機。OLED + HDR 芒,顯示夠靚,又算是幾慳電,而且新加入的 Side Sense 功能,都算係方便嘅,雖然有時會好容易誤觸,變咗「返回」。規格就無太大特別,都係例牌旗艦機規格,S845 + 6GB RAM,儲存容量 64GB。好,定唔好,你敗唔敗?

Sony Xperia XZ3 在文章發表時,大舖賣價為 $6198,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞