側面指紋解鎖回歸!Sony Xperia 10 系列 + Xperia L3 發表

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2019-02-25 00:16 | Sony
Sony Xperia XZ4 今次就改名做 Xperia 1,原來中階的 Xperia XA 系列新機,都會以全新的名字現身,唔會係叫 Xperia XA3,而係改做 Xperia 10 系列,分別有 Xperia 10 以及 Xperia 10 Plus。呢兩部手機除咗屏幕 size 唔同,就連所用嘅處理器都不一樣,想知呢兩部中階新機是何方神聖?睇下文啦!

s630fb.jpg

21:9 電影等級的 Ultimate Wide 寬螢幕

同 Sony Xperia 1 一樣,全新的 Xperia 10 系列都係會用上 21:9 電影等級的 Ultimate Wide 寬屏幕,好處除咗係令屏幕變大,在尺寸亦都唔會太難掌控,不過 Xperia 10 系列就無 4K HDR 屏幕。Xperia 10 系列手機有兩個 size,分別為 5.9 吋的 Xperia 10 以及 6.5 吋的 Xperia 10 Plus,機身唔會太寬,單手操控不會太困難。而 Xperia 10 系列呢個 21.9 吋芒,亦都具備上下屏幕分割功能,你可以喺上面嘅屏幕打開一個 16:9 的橫向視窗,而下半部則打開一個 16:9 的直向視窗,藉由雙視窗嘅操控,令手機應用更加方便。

Xperia 10 系列支援雙鏡頭拍攝功能

在相機部份,Xperia 10 系列用上了雙鏡頭設計,當中 5.9 吋的 Xperia 10 採用了 13MP 廣角 + 5MP 望遠鏡頭,除了可以達到兩倍光學變焦,亦都能夠針對場景達至景深的效果,影人像照就最為適合。而 6.5 吋的 Xperia 10 Plus 則採用了 12MP 廣角以及 8MP 望遠鏡頭,同樣支持兩倍光學變焦以及景深偵測功能,同時透過先前 Xperia XZ2 Premium 嘅設計經驗,官方表示喺夜拍表現亦會有所提升。


手機配備高通 Snapdragon 八核心處理器

配置部份,Xperia 10 仍然是用上 Qualcomm S630 八核心處理器,內置 4GB RAM 以及 64GB ROM,而 6.5 吋的 Xperia 10 Plus 則用上較為好一點的 S636 處理器,內置 6GB RAM 以及 6GB ROM,比起 Xperia 10 更加夠用。 

側邊螢幕指紋回來了

而最值得 Sony 迷興奮的是,Sony 獨有的側面指紋辨識,終於回到 Xperia 10 系列上,不過跟以往唔同的是,指紋辨識與手機電源鍵還是分開的狀態,但實際上喺使用嘅時候,唔會有太大嘅影響,因為使用者喺使用手機解鎖嘅時候,只要將手指放入指紋辨識區,就能夠自動解鎖,唔需要按下任何電源鍵,等於比起過去仲要少多一個步驟,加快了開啟手機的速度。
   

超便宜入門機種:Xperia L3 依舊更新

而在入門級的產品方面,今年 Sony 依舊持續更新了 L 系列的產品線,不過在名稱上並沒有隨著其他系列的手機更新名稱,而是接續過去的傳承,新手機的型號則是命名為 Xperia L3,但這也很有可能是因為 Xperia L3 並非採用 21:9 等級的寬螢幕,而是單純的 5.7 吋 FullHD+ 18:9 的顯示比例的緣故。

在硬體方面,Xperia L3 採用高通聯發科 MTK6762 處理器,內建 3GB RAM 與 32 GB ROM;鏡頭方面同樣也是用上 13MP + 2MP 雙鏡頭,但是副鏡頭只有基本的景深計算能力,沒有望遠功能。

至於在其他硬體搭載的部分,Xperia L3 還是同樣有側面指紋辨識功能,搭配 3300mAh 的電池容量、支援 2CA VoWifi VoLTE Cat6 的網路連線能力以及雙卡雙待獨立三卡槽設計,在這些硬體規格上都還算是相當不錯的配置。
   

香港上市情報話你知!

至於香港會幾時開賣?版主早前收到風,Xperia 1 要到五月先會出,而 Xperia 10, Xperia 10 Plus 及 Xperia L3 則會在三月開賣。

最新新聞