痴咗線!Sony S845 旗艦 大舖突然劈價四千

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2019-03-01 16:03 | Sony
我期待的 Sony 終於回歸喇!今年換過批設計師,新手機有返當年日系手機的特色,係會有令 Sony 迷回頭的衝動。呢兩日我在用 Xperia 10 Plus,除了機身太長之外,暫時來說未有太大問題,可以值得我用一段時間,但當然相信有不少網友會考慮五月推出的 Xperia 1 多點,畢竟是旗艦機吧!但新機未到,現有旗艦突然由五千幾蚊跌落二千幾蚊,會唔會令你有衝動買呢?

Sony(Facebook).jpg

說的是 Sony Xperia XZ2 Premium,出咗咁耐大舖一直無乜點減價,企硬 $5598 已經好一段時間,終於今個月大舖將佢減價。以為最多都係減幾百蚊咁上下,點知唔係,一減減到 $2798,痴咗線!比原本個價減咗一半,呢個價買 Xperia XZ2 Premium,唔介意個樣的話,其實真心好抵玩。

規格上 Sony XZ2 Premium 配備 S845 處理器,有 6GB RAM + 64GB ROM,相機用上 19MP + 12MP 雙主鏡頭,前置鏡頭則有 13MP,而且電量都有 3540mAh,但芒就偏細少少,只有 5.8 吋。手感上會覺得佢比較大舊 + 笨重,又會唔會影響到你買機的意慾呢?

Sony Xperia XZ2 Premium 在文章發表時,大舖賣價為 $2798,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞