Sony Xperia 1 開賣在即!現有 21:9 手機減價清貨

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2019-06-01 14:18 | Sony
如果平時成日鍾意用手機睇戲,邊部手機最適合你呢?Sony 認為,一部擁有 21:9 的手機,就最適合你,因為佢可以讓你用手機,都能夠體驗到影院級的視覺享受,是手機睇戲的「黃金比例」。而最先在香港推出的 21:9 手機,毫無疑問是 Sony Xperia 10 / 10 Plus,不過可能大家都知道,將會有部旗艦級的 Xperia 1 開賣,所以大家都想睇定啲先,睇下係咪應該直接上 Xperia 1。隨着 Xperia 1 開賣日在即,現有 21:9 手機開始減價,網友會唔會考慮佢呢?

FB.jpg

不嬲講親減價,好多時都係因為出咗下代新機,所以舊機減價。即係例如出 Xperia 2,然後 Xperia 1 減價,是非常正常的事,起碼大家都係旗艦,屬於同 Level 的手機。但點解今次會咁得意,因為旗艦級的 Xperia 1 出現,而中階系列的 Xperia 10 / Xperia 10 Plus 就落價清貨呢?

版主估計,原因可能是這樣:事實上版主曾經有同大舖店員傾開,問及 Xperia 10 系列好唔好賣,十有八九的反應都是,「麻麻地,唔太好」。好大機會是因為大家都等緊部 Xperia 1,相比起 Xperia 10 系列更有睇頭吧?所以,隨着 Xperia 1 開賣愈來愈接近,大舖都拿拿聲將現有的 21:9 手機,即係 Xperia 10 系列減價,希望吸引到多啲顧客注意吧!

好了,直接來說重點,到底現在的 Sony Xperia 10 / Xperia 10 Plus 賣幾錢:

Sony Xperia 10: $2499 --> $2199 (-$300)
Sony Xperia 10 Plus: $2999 --> $2799 (-$200)

IMG_0775.JPG

呢兩部手機,一部用 S630,一部用 S636,畀我我會揀 S636 果部,起碼效能上相對會好一點,然而 $2799 呢個價,係咪真係吸引到你去入手呢?也許,這個價比起市面同規格手機來說,還是稍為偏高了吧 (個人認為)。

那旗艦級別的 Sony Xperia 1,大家都知道賣價會是 $6999,但實際上幾時會開賣呢?最初版主就有提過係 5 月 31 日開賣,但後來 Sony 自己延期,我都沒有辦法吧~而根據目前大舖的消息,相信好大機會會是 6 月 6 日出貨,在預訂期間購買 Xperia 1,可以額外有多張 256GB microSD 卡,又有幾多網友買咗呢?留言講下啦!

Sony Xperia 10 在文章發表時,大舖賣價為 $2199,按這裡有詳細規格及最新賣價
Sony Xperia 10 Plus 在文章發表時,大舖賣價為 $2799,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞