Sony Xperia 5 II 懶人包!一文比較 Xperia 1 II 有乜不同 + 相同

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2020-09-17 14:31 | Sony
Sony 正式推出下半年旗艦手機 Xperia 5 II,其實都估到,同上年差不多,都係一部以 Xperia 1 II 為基礎,化身成為一部細芒版嘅旗艦手機。不過,如果就咁照板煮碗,純粹個芒細咗,Sony 粉絲就未必會受,所以 Xperia 5 II 都有加入一啲 Xperia 1 II 無嘅賣點。想知呢部手機同 Xperia 1 II 有乜相同與不同之處,下文話你知!

FB.jpg

同 Sony Xperia 1 II 一樣,Xperia 5 II 嘅命名方式都係好似其相機線咁,若果用把口讀出嚟,會係 Xperia 5「Mark II」。而 Xperia 5 II 同 Xperia 1 II 有乜相同,有乜不同地方,繼續睇落去再講:

Xperia 5 II 與 Xperia 1 II 不同之處

001: Xperia 1 II 採用 6.5 吋芒,而 Xperia 5 II 就用 6.1 吋芒,細咗。
002: Xperia 5 II 個芒支持 120Hz 刷新率,呢點係 Xperia 1 II 無嘅。
003: Xperia 5 II 外型更圓潤,拎上手更有手感。
   
Xperia 5 II 與 Xperia 1 II 相同之處

001: 用 Qualcomm S865 7nm 處理器。
002: 有 4000mAh 電,支持 HS 充電技術 (Heat Suppression) 同埋石墨烯散熱技術,令手機可以叉電果陣,自動繞過電池直接對機板供電,避免電池過熱影響手機效能。
003: 用上 ZEISS T* 鍍膜三鏡頭,分別為:
- 標準 (F1.7,支持 Dual PDAF,支持 OIS 光學防震)
- 超廣角 (支持 AF 自動對焦)
- 望遠 (支持 Dual PDAF,支持 OIS 光學防震)

004: 支持 20fps AE/AF 對焦連拍以及 4D Focus Real-Time Eye-AF 人眼動物眼對焦技術。
005: 一樣有 Photography Pro 影相程式。
006: 影音功能部分有標準模式同導演模式,喺 CinemaWide 導演模式下可以有更多顯色能力,支援 BT.2020 廣色域。
007: 支持 Hi-Res 音質播放、DSEE Ultimate 數位音質還原技術、360 Reality Audio、雙喇叭。
008: 有 3.5mm 耳機孔。
009: 支持 5G + 4G 雙卡雙待 (Xperia 1 II 軟件升級之後都支援)
010: 屏幕用上康寧第六代大猩猩玻璃,支持 IP65/68 防水防塵。

圖說二、Xperia 5 II採用源於Sony獲獎無數的Alpha單眼相機技術,打造又快又準的相機拍攝體驗.jpg

開賣資訊
Xperia 5 II 一共有黑、灰、藍、粉四種顏色,有 8GB+128GB 以及 8GB + 256GB 兩個版本,香港會出邊個版本暫時未知,台灣就會 10 月開賣,香港會唔會都差不多時間呢?呢層就要等 Sony HK 方面稍後再解畫。

相關產品 (1)

相關報導 (3)

全靠呢八樣嘢!用 Sony Xperia 5 II 打機勁到爆

全靠呢八樣嘢!用 Sony Xperia 5 II 打機勁到爆

市場上主打小屏的手機並不多,SonyXperia5II可說是細屏旗艦的俵俵者,尤其對於手細的小編來說,實在是相當喜歡,因為手細,我會很難找到一部合手型的手機,而試玩過這部Xperia5II,整體感覺相當不錯,而我會評價:Xperia5II是一部打機好勁,但又不止於娛樂的一部好機。到底是甚麼原因讓這部手機有出色的遊戲表現?小編數到8個點,跟大家說說。

管理員 | 2020-11-09
Sony Xperia 5 II 懶人包!一文比較 Xperia 1 II 有乜不同 + 相同

Sony Xperia 5 II 懶人包!一文比較 Xperia 1 II 有乜不同 + 相同

Sony正式推出下半年旗艦手機Xperia5II,其實都估到,同上年差不多,都係一部以Xperia1II為基礎,化身成為一部細芒版嘅旗艦手機。不過,如果就咁照板煮碗,純粹個芒細咗,Sony粉絲就未必會受,所以Xperia5II都有加入一啲Xperia1II無嘅賣點。想知呢部手機同Xperia1II有乜相同與不同之處,下文話你知!

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2020-09-17
6.1 吋輕旗艦:Xperia 5 II 光速試玩

6.1 吋輕旗艦:Xperia 5 II 光速試玩

Sony下半年旗艦新機Xperia5II今天終於在全球正式發表了,而我們ePrice小編也搶在第一時間取得了第一波Xperia5II四色實機實品,要趕快來開箱給大家看,讓大家看看這次Xperia5II的外觀及特色吧!

inno | 2020-09-17

最新新聞