Sony 會用 Qualcomm 全新 CPU 會係 S875?

Keith Yim 2020-11-25 13:56 | Sony
qualcomm-fb.jpg

好多人都知道 12 月初高通有一場發佈會,除了吹噓下出年有乜產品路線圖之外,外界都預期高通將會發佈下一年的旗艦處理器 Snapdragon 875,往年媒體都會相當關注獲得邀請出席的演講嘉賓團有邊個,因為當中會透露出邊個率先獲得旗艦晶片!

手機廠商方面被列出的演講嘉賓有中國小米,中國 OnePlus,但出乎意料之外,見唔到三星,但竟然 Sony 移動通信的 CEO 都會發表演講,而大家佢演講的題目相當吸引,自爆 Sony 的 Xperia 和手機遊戲發展。

相信大家仲記得當年有仿效 PSP 形態的手提手機遊戲機,可惜當年因為技術限制而死得太早,宜家的手機晶片、續航力等技術比以前進步非常多。我自己都相當期待,到底 Sony 會推出乜新旗艦機呢

最新新聞