屏下指紋版主試玩!Vivo X20 Plus UD 開箱評測,賣價搶先睇!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-02-01 15:57 | Vivo
自從 Vivo 手機殺入香港之後,在手機界達成了不少突破。就以人臉辨識功能為例,Vivo X20 系列手機上的人臉辨識,是具備生物認證技術,而比較起 iPhone X、三星 Note8 上同樣的功能,版主認為 X20 Plus 的人臉辨識,更快、更準。而繼生物認證人臉辨識功能後,Vivo 再次引入更強大的「黑科技」- 屏下指紋技術,發表了 X20 Plus UD,成為全球首部支持屏下指紋的手機。今日,版主就親身體驗了這部 X20 Plus UD,為大家做個開箱評測之餘,更會話俾網友知,X20 Plus UD 的開賣資訊。睇下文啦!

Vivo(Facebook).jpg

開箱!黑與金的配搭,更顯 Premium 味道!

在外觀上,Vivo X20 Plus UD 除了顏色同 X20 Plus 有少少不同之外,其餘部份都幾乎同之前的一樣。X20 Plus 擁有黑色的機身,留意一點,雖然 X20 Plus 同樣係有黑色的版本,但不同的是,X20 Plus UD 有黑色機身的同時,鏡頭、Logo、機身邊框部份是以金色為襯托,顯得好有 Premium 的感覺。X20 Plus UD 採用了 3D 弧形機身設計,手感挺是不錯,另外 X20 Plus UD 亦採用了 6.43 吋 18:9 FHD+ 屏幕,鍾意大芒的網友,或者會對佢有少許興趣吧?唔講咁多,先睇開箱!

1.jpg
▲ 呢個係 Vivo X20 Plus UD (屏幕指紋版) 包裝盒。你可以見到,包裝盒上好明顯有指紋的圖案,而啲字係用金色鍍上去的。

2.jpg
▲ 同 X20 Plus 不同的是,X20 Plus UD 係配備 128GB ROM,而 X20 Plus 只有 64GB。

3.jpg
▲ 側面會見到俄羅斯 FIFA 世界盃 2018 的圖示。

4.jpg
▲ 打開個包裝盒,第一眼係見到 X20 Plus UD 實機。

5.jpg
▲ 如果再揭開,下層會見到有一個黑色的保護套、耳機、火牛、USB 線以及 SIM 卡針。

6.jpg
▲ 跟機火牛支持最高 22.5W 輸出。

7.jpg 10.jpg
▲ Vivo X20 Plus UD 具有 6.43 吋 FHD+ 顯示屏。

8.jpg
▲ 屏幕上方有 1200 萬像素前置鏡頭。

9.jpg
▲ 隱約見到,機身側面係有金色的鍍邊。

11.jpg
▲ 而機背用上 3D 弧形設計,這樣的設計更能增加手感。

12.jpg
▲ 留意一下,同 X20 Plus 不同的是,X20 Plus UD 鏡頭邊緣同 Logo,都係用上金色,而黑襯金的配合,顯得更有 Premium 的感覺。

13.jpg
▲ 機身右側會有音量鍵以及開關鍵。

14.jpg
▲ 而機身左側則有 SIM 卡槽。

15.jpg
▲ 機底部份可以見到有單喇叭、microUSB 插槽以及大家最愛的 3.5mm 耳機孔。

16.jpg
▲ 可以見到,在解鎖畫面上會話你知屏下指紋的位置,版主個人覺得係型嘅~

S660 處理器有 128GB,Vivo X20 Plus UD 效能即睇

配置部份,Vivo X20 Plus 配備了 Qualcomm Snapdragon 660 處理器,內置 4GB RAM 以及 128GB ROM,對於大部份人來說,即使唔使用 microSD 卡,128GB 應該都相當夠用。而 S660 呢粒處理器,其實相信不少網友都對呢粒 U 的威力並不陌生,算係一粒效能相當強大的中階 U,放到 X20 Plus UD 身上,得出的成績又如何呢?版主就同大家極速跑一次安兔兔,睇下結果如何。

17.jpg
▲ 安兔兔跑分有 143942 分,以中階機來說,呢個分數簡直拍得住 1、2 年前的旗艦機,算是不錯的表現,當中的 CPU 成績最高,有 67055 分,而 GPU 成績則有 30483,唔可以話好好,但玩 3D 遊戲都唔會話太差。

史上首部用屏下指紋黑科技!版主立即試玩!

呢部 Vivo X20 Plus UD,係全球首部用上屏下指紋技術的手機。係咪真係好實用呢?其實版主心入面果句係,如果呢個屏下指紋技術可以用在 iPhone X 上,會更有用。點解咁講呢,因為舊代的 X20 Plus,本身都有後置的指紋辨識鍵,而家雖然屏下指紋係叫做新技術,但放在 X20 Plus 來看,某程度上只係將指紋辨識由後面搬至前面,係有啲新鮮感嘅,但未至於話真係非常實用。當然,有啲網友會鍾意前置指紋多過後置指紋嘅,咁鍾意同唔鍾意呢家嘢,我又無得講啲咩。不過平心而論,用新技術屏下解鎖,的確係相當準確,但就可能比一般有實體指紋辨識鍵的手機,慢了少少。


▲ 以上為屏下指紋解鎖的試玩片段。


Vivo X20 Plus UD 抵港在即,賣價搶先睇!

根據 Vivo 官方的透露,Vivo X20 Plus UD 將不會在香港上市,而會在香港上市、而又用到屏下指紋辨識技術的手機,應該會是 XPlay 7,預計在今年第二季 (即大約四、五月) 上市。不過,如果想搶先玩屏下指紋技術,呢部 X20 Plus UD 水貨預計將於明日或後日抵達旺角先達,第一水賣價為 $4480,呢個價網友又覺得是否可以接受呢?留言討論下啦!

除了顏色、屏下指紋同埋有 128GB 之外,所有配置都跟 X20 Plus 一樣,按這裡可重溫一下 X20 Plus 規格配置及最新賣價。

查詢: 三禾電氣

最新新聞