樂視手機到港有期! 有機會免費得手機!

YKer 2015-06-19 16:00 | Leeco
//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-06/19/202410/ykerho_1_5264_61b9c1f98d9c6ee87e840965e494ccd6.jpg

呢排見網友們興高采烈係度討論 Le 1 Pro 開箱評測,唔少網友灰心回贈我一句:咁貴!又或者追問我,香港幾時有行貨? 其實我自己都想知呀! 一路 F5 等到端午節,終於有消息:樂視將會係今年香港電腦節有新搞作,除左會正式公佈在港發售 Le 系列手機一門三傑既詳細資訊,另外亦講明會送出 Le 手機吸引顧客,但數量就有限! 希望送就送最高階既 Le MAX 啦!

樂視講既電腦節係灣仔會展在八月底舉行的那個,而樂視會在現場展示樂視手機香港 UI 版。據了解,香港 UI 版除了加入 Google Play 之外,界面上也會有相應的調整和改動,方便用家睇到樂視香港嘅內容。至於大家最關心的售價,仍然係未知之數。

(更新:版主就呢件事向 Letv 查詢過,得來的消息更加積極! Letv 方面表示係電腦節前將會公佈有關新機發售的資訊,而電腦節期間亦最少會有一部機開賣。至於係邊部就未有明確提到,唔知大家又覺得會唔會係 Le 1 呢?)

目前樂視手機系列仍然未在港正式發售,按此查看更多評測和規格資訊。

最新新聞