「吸金王」 Pebble Time 集資金額破記錄,將推金屬版本

Lawrence 2015-03-07 19:41 | 科技新知
唔知大家仲記唔記得早前 Pebble 發佈彩色屏幕的 Pebble Time 呢?版主虎仔就分享過呢隻「吸金王」唔使 30 分鐘內就完成集資目標,成為 Kickstarter 有史以來最快完成目標的集資項目。若果你以為 Pebble Time 集資功力已經到左極限就就大錯特錯啦,因為最近 Pebble 又再完成多一個新目標。想知就睇下文啦!

01.jpg

Pebble Time 剛發表時雖然大受歡迎,但就有提供黑、白、紅三種顏色。雖然機身更纖薄而且加入左彩色電子紙屏幕,同時依然保有 7 天續航力。但因為成隻錶主要用塑料材質的關係,質感並唔突出。結果官方好快的就係剛完結的 MWC2015 展出左採用金屬打造的 Pebble Time Steel 。隻錶全身上下都用上不鏽鋼材質,而且有黑、銀、金三隻配色可選。換成不銹鋼材質嘅 Pebble Time Steel,機身厚度比一般版本的 Pebble Time 多出 1 mm 左右,但電池續航力最多可達 10 天!可能係 Pebble Time Steel 實在太吸引的關係,  Pebble Time 而家已經募集到超過 1,600 萬美元的驚人資金,同時成為網站 Kickstarter 有史以來募集到最多資金的計畫。

最後 Pebble Time Steel 預計 6 月會正式上市,目前係  Kickstarter 上贊助 250 美元、約港幣 $1939 左右就可以買到一隻,至於 6 月之後的零售價就係 299 美元,折合港幣約 $2319 左右。唔知對於呢隻 Pebble Time ,大家又有無興趣呢?不妨分享下啦!

最新新聞