Oculus Rift 不支持 Mac? 創辦人話係 Apple 問題!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-03-04 13:02 | 科技新知
隨着 VR 虛擬實境的興起,市面上愈來愈多這類的穿戴裝置現身,就好似 Samsung Gear VR、HTC Vive (補充一點,Vive 不單單是 VR 裝置,正確來說是 AR 裝置)、Oculus Rift 等等。而日前虛擬實境頭戴廠商 Oculus 的創辦人 Palmer Luckey 表示,Rift 頭戴只能適用於 Windows 系統,並不支持 Mac OS X 系統。點解? 佢就解釋話係 Apple 問題喎! 睇下佢點講!

//timgm.eprice.com.hk/hk/nb/img/2016-03/04/24602/prince1025_1_1141_dfefd0a222ebed26637037076ae49e0c.jpg

Palmer Luckey 在接受 Shacknews 採訪時就表示,其實唯一的原因就係因為 Apple 不在 Mac 機上採用高端的 GPU,就算係 US $6000 的 Mac Pro,都仍然低過 Rift 配置的最低要求 (Intel Core i5 + GeForce GTX 970 / AMD R9 290)。所以歸根究柢都係 Apple 的錯,如果 Apple 在 Mac 上採用更高端的顯示卡,佢地就好樂意支持 Mac。

其實唔單止 Oculus Rift,即使是 HTC Vive 都是不支援 Mac 的。不過諗深一層,其實 Mac 從來就唔係一部 for gaming 的電腦,所以本來就唔需要用到咁高端的 GPU。不過作為 Mac 的用家,不知大家會唔會希望在 Mac 上玩到 VR 頭戴呢?

來源:TechSpot

最新新聞