手機畀錢大格鬥:Android Pay 下月初香港推出 打蘋果!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-09-19 13:07 | 科技新知
剛剛換了新 iPhone 的網友們,無論是 iPhone 6s 抑或 iPhone 7,你都終可試用手機付款系統 Apple Pay。用梗 Android 手機的,無得用 Apple Pay,有無覺得有少許葡萄呢?不過唔使好耐,專為 Android 手機而設的付款系統 Android Pay,將會正式抵港,打蘋果!到底網友認為,Android Pay 有無能力打敗 Apple Pay 呢?

Android Pay(Facebook).jpg

之前版主虎仔都有提過,Apple Pay 將會在短期內現身,並指 Google 會在月尾宣佈,Android Pay 將會正式推出使用。咁幾時會抵港呢?最新消息指出,Android Pay 最快會在 10 月初正式登錄香港,支持 Android 4.4 或以上作業系統、並具有 NFC 功能的手機。而香港則有機會成為,繼新加坡之後,亞洲第二個有得用 Android Pay 的地區。

Screen-Shot-2015-06-07-at-16.41.29.png

Apple Pay 跟 Android Pay 同為手機付款系統,到底兩者之間有甚麼不同之處呢?版主虎仔之前都有介紹,Android Pay 採用虛擬帳號取代原有信用卡號碼,並會顯示每宗交易時間、地點、銀碼,理論上會較安全。其次,Apple Pay 每次交易都需要指紋或者密碼作身份認證,而按照新加坡 Android Pay 用家的使用情況,首 3次交易只要不超過某個指定限額,就不用認證,其後則需要密碼/指紋認證。不知大家認為,Android Pay 的抵港,會否對 Apple Pay 構成重大的威脅呢?留言講下啦!

來源:星島日報

最新新聞