勁無聊!用 Google Home 同比卡超吹水

虎仔 / 馬日山 2017-11-02 14:17 | 科技新知
Google Assistant 仲未支援廣東話,不過就已經支援日語一段日子,家用智能揚聲器 Google Home 亦已經在日本開賣。最近 Pokemon Company 就宣佈全新的軟件項目「Pikachu Talk」,簡單來說就是透過語音和比卡超吹水傾計。

1107-12bFB.jpg

用戶除咗可以利用 Google Home、Google Home Mini,還可以利用 Amazon 的 Alexa 跟寵物小精靈中最受歡迎的角色比卡超傾計,設計師相信軟件會受不同年齡的大人細路歡迎。至於比卡超的回應,有睇開動畫嘅網友都知道,唔係「Pikaaa」就係「Pika Pika」,分別可能只係唔同語氣聲調。換句話說,都係靠用戶自行演繹。

1107-12a.jpg

Pikachu Talk 現正開發中,今年內會率先在日本推出,而明年預計會在海外市場提供。不過軟件本身免費,無聊玩玩應該幾過癮。



資料來源:itmedia

最新新聞