一條片話你知,用支付寶 HK QR Code 入閘港鐵有幾快、慢

Keith Yim 2019-03-06 20:00 | 科技新知
今日 6/3,支付寶 HK 除了宣佈可以用呢個支付工具,係大灣區畀錢消費,仲要好快全日本都可以用,今日佢地仲示範了 QR Code 入閘港鐵速度!係快定係慢?不如睇下文,兼睇片。

4-fb.jpg


肯定明年港鐵會有 QR Code 入閘機

用 QR Code 入閘港鐵 (不是機鐵),呢件事,下年 2020 年就會發生,因為支付寶 HK 已成功入標港鐵,為港鐵設立用 QR Code 為本嘅入閘機。呢套支付寶 HK 名為「易乘碼(EasyoGo)」系統,真係由香港版支付寶 HK 研發,早前已引入係香港某些小巴路線,我哋都睇過示範,係好快嘅!而呢套「易乘碼(EasyoGo)」系統,更會變為港鐵入閘機!今日就 Show 比大家睇!用  QR Code 入閘港鐵,2020 年會發生,初期只支援支付寶 HK,稍後用擴展至其他有 QR Code 付款嘅香港支付工具。
   ▲ 「易乘碼(EasyoGo)」系統嘅港鐵入閘機,明年 2020 年就會係港鐵見到。


 ▲  好快喎,不過,首先你要開著支付寶 HK,進入 「易乘碼(EasyoGo)」對準個芒。
 

最新新聞