代購公司公佈數字:港人一星期網購口罩量,多到嚇親人

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2020-01-30 20:14 | 科技新知
今年的農曆新年,完全沒有新年氣氛,不是不敢外出避武漢肺炎,就是忙着四出覓口罩,有在實體店買,有在網店購買,總之就是拼命在日、韓、台、美等多國地區,搵得幾多,搵幾多。無計,疫情日趨嚴竣,無多個罩傍身,硬是有點不放心。而日前有代購公司就有意無意的公佈,香港人一星期內的網購口罩量,原來有咁多...... 睇下文啦!

FB

說的是知名代購 / 國際轉運公司之一的 Buyandship,在其 Facebook 專頁上的一則帖文中,有意無意公佈了香港人一星期內的網購口罩量,據 Buyandship 公司表示:

「初步計算,呢個星期大概已經運咗約15,000箱來自世界各地嘅口罩返香港,以平均每箱入面有10盒計算已經有150,000盒;每盒有50個,即大概有750萬個口罩。」

即係話,淨係計呢個星期,已經運了大約 750 萬個口罩返香港,而且呢度只係 Buyandship 一間代購公司的數字,如果計埋其他,估計一星期內實際從外地轉運回香港的口罩數量,會以千萬單位計算,分分鐘比起政府未來果 3000 萬個還要多。網友又點睇呢?

螢幕截圖 2020-01-30 下午8.03.30.png

來源:Buyandship 國際網購轉運 (香港) Facebook 

最新新聞