俾多 1 千蚊!AirPods 58 種顏色任揀

虎仔 / 馬日山 2017-02-23 10:10 | 數碼影音
忠於 Apple 產品設計美學的話,應該會喜愛白雪雪的 AirPods 機身,但如果唔想人有我有,為 AirPods 整色整水加點顏色,相信可以令自己開心一點,造型亦同時突出一點。現在有外國公司可以幫用戶定制 AirPods 的顏色,不過代價卻並不便宜。

0233-4cFB.jpg

專門為客人定制 Apple 產品的 ColorWare 日前推出新服務,協助用戶將 AirPods 變成不同顏色。ColorWare 提供 58 種顏色,由實色到金屬色系都有,還可以選擇光面或磨砂質感,消費者甚至可以選擇和 iPhone 7 襯色的「鋼琴黑」亮黑色。基本收費是 130 美元(折合 HK$1,009),已經可以為 AirPods 耳機換上新色,如果顧客想更加突出,還可以左右邊選擇不同顏色,想充電保護盒都換上新裝,再加 30 美元(約 HK$233)就可以。

0233-4b.jpg

ColorWare 會將物品完整拆開再上色,換句話說,亦即是有機會失去保養。透過 ColorWare 直接購買定制版 AirPods 價格為 319 美元(約 HK$2,475),但需要等待約 6 星期,好處是他們會提供 12 個月的保養。

0233-4a.jpg

資料來源:macrumors

 

最新新聞