零月費做健身  Fitbit Coach 電腦 Xbox 都用得

虎仔 / 馬日山 2018-01-24 13:18 | 遊戲電玩
好多人每月駛一大筆錢去 Gym 做健身,如果你唔係想用器械幫你練出一身肌肉,只係想做下運動令自己變得更加健康,只需有一部 Windows 10 電腦或者 Xbox One 遊戲機,喺屋企一樣可以有個人專屬的教練為你制訂健身計劃。

0124-6aFB.jpg

運動健康產品品牌 Fitbit 日前在 Microsoft Store 推出 Fitbit Coach,提供影片讓你可以跟著鍛煉。Fitbit Coach 除了完全免費,就算沒有 Fitbit 的智能手錶或健康手環一樣可以使用。不過擁有 Fitbit 產品的話,螢幕會即時顯示運動期間的心率變化,從而得悉運動的強度和卡路里的消耗。當然免費的功能有一定局限,如果想獲得 Fitbit 的全套服務,例如完整版 50 多套專家設計的鍛煉計劃,設定健身目標等則需要付費訂閱(每年 39.99 美元)。

0124-6b.jpg

Fitbit Coach

下載:Microsoft Store
售價:免費

最新新聞