版主收風:唔止有 S6! Samsung 平板 Tab S2 超級薄 有支筆

Keith Yim 2015-02-26 08:57 | Samsung
都幾乎可以肯定,Samsung 會係 MWC2015 期間,發表 Galaxy S6。不過,版主收到風,S6 之外,同期會有 Android 平板,會叫做 Tab S2。而 Tab S2 有乜規格呢?版主已有資料! 

Samsung Tab S 10.5 與 8.4 上市前 多圖詳細試玩
▲ Tab S 二代除了薄,也有很高機會跳脫 Note 系列,首度加入筆觸功能。

Galaxy Tab S2 唔係一部,而係一個系列,將跟 iPad 推出二種屏幕尺寸,分別是 9.7 吋與 7.9 吋,並改用 4:3 顯示比例,很明顯就是衝著 Apple 的 iPad Air 2 與 iPad Mini 3 而來。其中 9.7 吋 Galaxy Tab S 2 在機身薄度頗具亮點,因為它厚度只有 5.6mm,比 iPad Air 2 已經很驚人的 6.1mm 還要更薄。另外,7.9 吋的 Galaxy Tab S2 將有二版本,其一會採用三星引以為傲的筆觸功能(S PEN?),睇起來,將會係一款集結三星行動裝置資源的一款超級單手平板,不知道會否有激起大家嘅期待呢?

最新新聞