一文睇晒!日、韓、台、歐美、中國! 熱門 + 冷門 外遊上網 SIM 卡大格價

Keith Yim 2016-12-23 21:56 | 網絡消息
香港人好鍾意遊外,仲好鍾意四圍 Share!所以遊外上網 SIM 卡,變得好重要!係呢個大把人要出外嘅 Season,版主去了外遊 SIM 卡聖地,深水埗桂林街 SIM 檔進行大格價。一文幾圖,睇晒你要去嘅地方數據 SIM 賣幾錢!未買嘅,就快快出擊啦。

fb-travel.jpg


b01.jpg
▲ 圖片中左面的中國漫遊卡,除了 10 天 1.5GB 是中國移動香港 CMHK 出品,其他都有一間租用 CMHK 網絡嘅 MB 博元信息發售。無論 CMHK 定 MB 博元,係中國用 4G 都要用支援 TD-LTE 手機,未必部部手機都支援。若果你唔 Sure ,可以考慮用圖片中間,由中國聯通香港或 More 現代移動出品嘅漫遊卡。注意 More 現代移動有推中港澳門及台灣四地共用嘅儲值卡,最平一個月 500MB。中國外遊 SIM,全部香港公司出品,睇到香港視頻。最右面是台灣上網卡,4G 十天無限台灣新台亞太電訊嘅出品。而 3G 七天無限,是中國大陸遊惠寶發行,兩款都唔係香港卡,睇唔到本地視頻如 myTV 與 ViuTV 等。

b03.jpg
▲ 左面是最多人問嘅日本上網卡,右面就是澳門。注意,只要係 DoCoMo 出品,澳門卡非香港公司出品,都睇唔到香港視頻架! 

b05.jpg
▲ 冷門嘅地區柬埔寨都有外遊上網 SIM,還支援 4G!

b06.jpg
▲ 去澳洲,可以選擇中國聯通或 3 英國嘅卡,版主會推介前者。3 英國嘅卡,比較適合係英國使用。

b07.jpg
▲  indonesia 也有自已嘅儲值卡。

 a01.jpg
▲ 去歐洲,你可以選擇 3UK,HK$60 / 30 日 / 1GB, HK$150 / 90 日 / 3GB , HK$400 /365 日 / 12GB,另有 HK$280 / 1個月 / 12GB 再有 300 分鐘話費(英國號碼)。但你問我,我會覺得中間嘅 OneSIM 最抵,據說嘅張我之前介紹過嘅全球通,係歐洲 20 地區都係無限上網,仲要駁 4G,仲要唔係 128kbps,變了高速啦。

b1.jpg
▲ 至於美國,主要就係 Ultra Mobile 就係 One SIM。

若對不同外遊 SIM 卡有問題,可以用 Facebook 或  ePrice.HK 留言問版主,我會把我知嘅話俾大家知。
 

最新新聞