看更多

最新上市

看更多

精選評測

  • HTC U23 pro 評測:影相無失望,快過 Vision Pro 玩轉元宇宙
    版主阿坤:HTC唔再喺香港出5G手機,實在有點可惜,不過台灣最近就出咗部U23Pro,都可以同大家分享一下,呢部玩到元宇宙嘅手機,到底係乜嘢一回事!
  • HTC U23、U23 Pro 雙機規格比拼!兩機有甚麼不同,邊部更值得入手?
    版主阿坤:雖然香港未有上市計劃,但HTCFans有心想買的話,都會從水貨入手。不過U23同U23Pro兩機到底有乜分別,邊部更值得入手呢?呢篇文章同大家比拼一下!
  • 性能 + 日夜拍實測: HTC 舊旗艦用戶值得換成 U20 5G 嗎?
    當聽到HTC香港版的U20定價比台灣平的時候,相信唔少粉絲都覺得開心,終於有翻次貼地價,但再到香港發佈日版主卻發現,原來香港版係MadeInChina而非台灣版的MIT產地,難怪價格上可有減價空間。價錢係平左,但換走了MIT的代價,粉絲們覺得如何呢?本YK手上依然用緊舊旗艦U12+,到底是否值得換新機U205G呢?相信都係唔少人會問的問題。所以,立刻睇性能測試,以及日攝夜拍實測喇!
  • 香港未有照開箱! HTC U20 試 5G 試大電 試影相
    好多5G手機都係MIC,若果想有其他選擇,會否揀選MIT的HTCU205G?香港暫時無,唔代表水貨佬不會引入,或者你有台灣好友幫你寄到香港。MIT不一定好,這款延續HTCU系列美型設計,並加入6.8吋超大螢幕、前後五鏡頭、5000mAh超大容量電池,同時還是首款台灣製造的5G手機,到底好不好,睇了評測會知道。
  • 首發課金:五千電、四鏡頭 HTC Desire 20 Pro 開箱評測!
    HTC終出新機,號稱5000mAh大電池和6.5吋非OLED大屏幕的Desire20Pro,規格上屬於中低檔定位,可以視爲U12life的升級版!正所謂「千元送手機,物輕情意重」,既然HTC一開賣就劈到1999元,咁我都唔介意做白老鼠、課金做孝子!
  • 港鐵車頭去到車尾都收到!HTC 5G Hub 流動 Router 評測分享
    不知大家是否仍記得,HTC去年發表了一款5G流動路由器:HTC5GHub,雖然這款流動路由器感覺已經推出很久,但真正見過實物的人,少之又少。時隔一年,HTC5GHub終於在香港現身,有價錢+有評測,看似都挺強大,不知網友又有沒有興趣呢?看下文吧!(hongkong5g)
  • 半透明機背加上 AI 雙相機,HTC U19e 評測
    聲歡迎HTCU19e!2019年已經過了一半,大家還在想著HTC今年的新手機什麼時候出現,不同於這幾年年初就以旗艦機亮相,今年HTC僅以中高階的U19e打頭陣,採用高通S710處理器搭配6GB/128GB記憶體,18:9的OLED螢幕支援HDR10播放,搭配招牌Boomsound,主攻型號中e代表的娛樂Entertainment,標準+望遠的雙相機也加上了AI場景辨識,$3398賣價,抵玩?!一齊checkcheck。
  • HTC U19e 開箱:跑分比拼三星 Galaxy A60 / A70
    HTCU19e今日在香港公佈開售詳情。一如ePrice早一晚披露的售價,比台灣平三百蚊。如此同時,版主手上已有U19e。詳細嘅評測,就要等等,但開箱呢?立即有得睇。仲有佢嘅效能跑分,都立即出爐!
  • HTC 中階雙雄:U19e、Desire 19+ 實機動手玩
    HTC今(11)日正式公佈了2019年的首批新機,除了先前我們有跟大家分享過的U19e外,也有一台突然冒出來的Desire19+,分別將在六月與七月上市,而HTC就用這兩款中高階與中階機種切入2019台灣智慧手機市場。那麼U19e以及Desire19+實機如何呢?我們在會場也動手玩了一下拍了幾張照片。
  • 千元手機有 NFC + 雙鏡 + 大芒!HTC Desire 12s 評測
    今年HTC似乎不會這麼快推出高檔手機。2019第一炮是一部港幣千五元左右的入們大芒手機。少有的是,加入了香港人必備的NFC功能,始終大家可以在八達通App查餘額或申領政府的交通津貼。除此之外,HTCDesire12s賣得過嗎?