看更多

最新上市

看更多

精選評測

  • 摺機內外芒都好大!Motorola razr 40 Ultra 評測:外觀 + 性能 + 相機
    版主阿坤:以前成日覺得,摺芒機出面個芒,除咗睇天氣、睇時間、睇簡單信息,其他功能都係廢廢哋,但呢部MotoRazr40Ultra個外芒真係好好用~
  • Moto G73 開箱評測!二千中價位 設計平實 + S778G 級數性能!三星、小米以外另類好選擇?
    版主阿坤:平價機嚟講,呢部二千中價位嘅MotoG73,可以係三星、小米以外,一個值得考慮、另類少少嘅好選擇!你又點睇呢?
  • 千元 5G,上網勁快!Moto g51 開箱+評測
    Motorola於去年底發表5G手機MotoG515G,近日終於在台灣推出。這款採用Snapdragon480+處理器,並內建Adreno619GPU,屬入門定位,具有一定的效能表現。(#hongkong5g)
  • S8 Gen 1 性能怪獸 Motorola Edge 30 Pro 評測!缺少長焦鏡頭是缺點?
    國際版有另一個名,叫MotorolaEdge30Pro,本身計劃在3月尾香港推出,之後因為貨期延誤,表示四月中才開賣。但現在又提早了一星期,即日正式抵港。到底這部Edge30Pro,性能、影相等方面又如何呢?立即跟大家分享一下Edge30Pro的評測。
  • 一億像素 + S870 U Motorola Edge 20 Pro 開箱試玩
    Motorola於上月底在香港發表了兩款手機,分別是Edge20Pro與Edge20Fusion,前者是較高階的版本,採用S870處理器、12GB+256GB的硬體配置,同時相機標榜可拍攝超過1億畫素的照片,顯示其專業定位。
  • E5 Plus 上手評測!核電 + 真三卡,千元手機揀 Moto 定紅米?
    版主聽說Moto不會在香港推出Z3系列手機,這個消息確實令版主覺得很愕然,因為其實舊代的Z2系列,都是不錯的手機,而最大的問題在於,價錢頗貴。是的,價錢貴是影響香港人買機的主要因素,就算手機講到有多好,網友都未必會buy。反而平價手機,更能適合香港市場。Moto今日推出的三部手機,包括G6、G6Plus以及E5Plus,版主認為最有看頭的,應該是E5Plus,又有大芒,又有核電,還有就是千元價位。而且,今年推出的Moto手機,比起以前美觀了不少,吸引過買紅米。立即上手,給
  • 真 3 卡,純 Android 體驗!識貨先會玩嘅 Moto G6 Plus 評測
    曾與Nokia能聯手瓜分手機市場的Motolora,幾經風波後,這幾年穩定落腳Lenovo,成為旗下Moto品牌,並在這過程中推出了獲得不少好評的MotoG系列,今年也來到了第六代,現在就帶大家來看看系列中規格最高的MotoG6Plus吧!
  • 超廣角雙鏡頭 +四聲道輸出!三千頭新機 MOTO X4 開箱評測
    Motorola最近以水貨方式打入香港市場的MOTOX4,是一部擁有廣角雙鏡頭新Andriod手機,最大的特色莫過於加入了120度的廣角鏡頭,拿出手機來就能輕鬆地拍出壯闊的風景或是團體照片,還有景深模式可以套用,對於時常拍人像照片的攝影者來說,是款功能實用的新手機。先來開箱,跟大家試玩一下。
  • 越級挑戰最強拍攝 HTC U11! 真三卡 Moto Z2 Play 開箱試玩
    版主坤哥話,Moto出左新機Z2Play,相機竟然係用HTCU11同型號感光元件。本YK懷著期待萬分的心情、戰戰兢兢地接過一盒MotoZ2Play。對上一部在港推出的入門機MotoG5Plus實在太醜,缺乏「摩記」應有的剛陽之氣!作為一名Moto愛好者,我一手hold住盒Z2Play,一手伸入條褲,取出紙巾清潔雙手後,深呼吸。好,正式開箱!
  • 二千價位,有 S7 級數鏡頭?Moto G5 Plus 上手試效能 + 相機實拍!
    如果版主我唔係喺ePrice做,突然間要買返一部自己用的機,我會覺得好煩惱。點解呢?對於我來說,揀手機主要會睇外型、相機、價錢,最理想的當然是又靚又平又正的手機,但世事邊有咁完美㗎講真,呢三個準則當中,相機我會排首位,其次就係賣幾錢。可惜的是,市面上大部份影相影得靚嘅手機,價錢大多不會便宜,好似三星S7、華為P10等等,無四千都好難走得甩。不過,今日上手試玩了MotoG5Plus,有同S7差不多級數的鏡頭,都係賣二千幾蚊,又好似諗得過。即刻睇下版主的試玩評測吧!