用口操作手機! Google Voice Access 測試版推出 (附下載)

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-04-12 12:24 | Apps
去年,Google 原定在 Google I/O 開發者大會 2015 上,介紹 Voice Access (語音指令) 功能,但最後臨時被取消,在 Android M 上亦沒有任何有關 Voice Access 的消息。時隔一年,Google 最近終於正式推出 Voice Access Beta,只要下載呢隻 App,就能夠利用語音,控制你的智能手機。一齊睇睇!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-04/12/205134/prince1025_1_4430_524826db5f3be5317c7791e1d03afb77.jpg

數星期前,Google 在 @Google Accessibility 的 Twitter 上,悄悄地公佈 Voice Access Beta 推出的消息。由於 follow 呢個 Twitter 的人並不是太多,所以並沒有太多人得知這件事。直至昨日,Google 終於在官方 Blog 上宣佈呢個消息。是咁的,原本 Voice Access Beta 呢個應用程式,是需要申請成為「測試人員」,先可以下載試用,但而家已經額滿,不過大家依然能夠透過最底的 App 下載資訊,試玩呢隻 Voice Access Beta。

同 OK Google 差不多,Voice Access Beta 都係可以讓你透過語音,操作你部手機,不同的是,你可以利用 Voice Access Beta,操控埋手機的畫面。這項新功能主要是為了身體有殘障的人士而設,當你啟動了 Voice Access Beta 之後,你會見到在畫面上在按鍵圖示的左上方,會出現了一堆數字,例如下圖咁,你想打開 YouTube,你會見到 YouTube 的左上方有個 「8」字,你只要對住手機講「Open 8」(數字你可以用廣東話),就可以打開 YouTube。同時,你亦可以利用 Voice Access,輸入文字 (中/英皆可),相當方便。甚至你亦可以在 chrome 入面,叫 Scroll Up / Down,瀏覽你所在的頁面。



當然,雖然 Google 原意呢項功能係針對身障人士而設,但其實對於駕車人士或者「懶人」來說,利用 Voice Access 功能,亦是一種簡便的手機操作方式。當然最緊要係,你認為邊種操作方式方便自己。不過咁,版主利用 Sony Z5P 測試過,發現係有好多 bug 存在,例如在主畫面上,啲數字係亂七八糟的。但 YK 仔在 HTC A9 上試玩,又無出現呢個問題。不過呢個功能目前仍在測試階段,呢啲 bug 相信到正式推出時就會解決! 網友快點 Download 落黎玩下啦!


App 下載資訊
 App 名稱:Voice Access Beta
◎ 系統需求:Android 5.0 以上
◎ 下載方式:
免費 按這裡下載 APK
 

最新新聞