遲到好過無到!Whatsapp 終於有得玩視像通話!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-11-15 21:17 | Apps
有時真係好唔明白,點解 Whatsapp 可以做到咁多人用,明明好多功能,都係其他 App 一早有先,Whatsapp 永遠都係慢半拍咁,就好似之前果個「回覆指定訊息」的功能咁丫,呢個功能 Telegram 一早就有啦,Whatsapp 而家先黎出,其實真係唔覺得有啲乜嘢特別,偏偏依然無減大眾對 Whatsapp 的支持。就在大部份通訊軟件都有視像通話功能之際,終於今日收到新聞稿,表示 Whatsapp 會推出「視頻通話」功能,用開 Whatsapp 的網友們,呢個應該會係一個好消息吧?

Whatsapp(Facebook).jpg

其實早在差不多一年前,已經有唔少傳聞表示,Whatsapp 將有機會會用到視頻通話功能,問題係等到頸都長,都等唔到呢個功能。老老實實,而家先黎推出呢個功能,版主覺得真係遲左啲囉,但無奈地,佢出左又好過佢唔出,畢竟 Whatsapp 有成超過 10 億人用架喎!不過都好嘅,記得以前要玩視像,又要特登 download Tango、Skype 等軟件,而家可以同呢啲軟件講 bye bye 了!Whatsapp 表示,呢個功能將會在未來數天推出,無論係 Android、iOS 抑或 Windows Phone 的 Whatsapp 用戶都可以用到。對於呢個「新」功能,網友點睇呢?

最新新聞