識得「自我修復」!iPhone 7 系列保護殼 Torrii Healer 送埋玻璃貼!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-09-20 17:09 | 手機配件
近日講得最多的話題,相信就是 iPhone 7,有關 iPhone 7 的炒賣資訊,版主之前應該都講了不少,所以今日版主就一改作風,轉由用家的角度出發:無論你係透過 iReserve 還是 Apple Online Store (AOS) 入手 iPhone 7,假如你買 iPhone 是為了自用的話,相信你一定會好錫住佢,會諗盡辦法保護佢 (大拿拿幾千蚊架喎!)。大家最常用的做法,都係幫佢買番個保護殼 / 套,但市面上咁多選擇,到底買邊款先至好呢?版主今日有個少少的推介-Torrii Healer,呢款保護殼有乜特別,賣幾錢,睇下文啦!

Healer(Facebook).jpg

Torrii Healer 到底有甚麼特別呢?
Torrii Healer  for iPhone 7 / 7 Plus 保護殼,是由香港團隊設計,採用了輕薄而強韌的物料,厚度只有 0.9mm,並擁有透過 Polymer Alloy 技術製成的「SELF-HEALING CLEAR」自我修復塗層,能夠瞬間修復輕微刮痕。而 Healer for iPhone 7 / 7 Plus 保護殼能夠全面覆蓋 iPhone 背部以及周邊,配合隨殼附送的日本原材料鋼化保護貼,能夠全面保護整部 iPhone 7 / iPhone 7 Plus。另外除了保護貼,隨殼亦有一個多功能掛繩手環,既能方便拎起部手機,亦能化身成手機座,讓手機能夠橫向承託於桌面上。

BODYGLASS_Clearx1.jpg
▲ 隨保護殼附送的鋼化玻璃貼。

iP7_HEA_05.jpg
▲ 並且仲有多功能掛繩手環。


▲ 有關 Torrii Healer 的宣傳影片。

Torrii Healer 賣幾銀呢?
Torrii Healer 保護殼一共有四種顏色,分別為黑、粉紅、白、透明,iPhone 7 專用保護殼的建議零售價為 $159,而 iPhone 7 Plus 專用保護殼的建議零售價則為 $179 (銷售與促銷活動由零售商自行決定,實質售價見店舖標價)。

iP7P_HEA_00.jpg
▲ Torrii Healer 保護殼一共有四種顏色,分別為透明、黑、白、粉紅。

想免費試用 Torrii Healer 保護殼,有乜辦法呢?
睇完以上對於 Torrii Healer 保護殼的介紹,如果想免費試用這款保護殼的話,可以在 9 月 27 日 23:59 之前,透過 Facebook Status (如經修改,將會作廢) 回答以下問題,答得最好的 7 位,可以免費得到 Torrii Healer 保護殼 (顏色任你選擇),我們會於 9 月 29 日公佈結果,並會透過 Facebook Inbox 的形式通知得獎者,請確保已開啟 Private Message 功能,並針對得獎通知中的指示,作出適當的回應,否則得獎資格將會被取消。

回文內容如下:
a) Torrii Healer 一共有幾多顏色? 包括哪幾款?
b) 你喜歡 Torrii Healer 保護殼嗎? 試用約二十字左右,寫出原因。
c) 你想要邊隻顏色?


參考範例:
Screen Shot 2016-09-20 at 6.34.35 PM.png

最新新聞