三星 Galaxy Alpha 亞洲版用 S801 CPU! 售價過五千!

Keith Yim 2014-08-16 10:36 | Samsung
Samsung Galaxy Alpha 是一部很奇怪的手機。明明跑分好勁,但用上中價手機的 720p 芒;明明玩開可以換記憶卡,今次唔比你換,還用上 2000mAH 不到的電池,究竟升級定降呢?我們還收到兩個關於 Galaxy Alpha 消息。一個好,一個壞。好消息呢部機亞洲版會用 Qualcomm S801 CPU,等同 S5 等級,壞消息係呢部唔會平,五千港紙走不到。五千蚊?同是韓廠有 2K 芒啦喎!

1886.jpg


Galaxy Alpha 高通 S801 版本

已準備推出 Samsung Galaxy Alpha 已緊鑼密鼓準備在推出,而我們的中國大陸版主,已玩過測試機。中國版三個電訊定制版本,處理器一律都換用 Qualcomm S801,而非最先公布的 Exynos Octa。過去三星多款手機與平板都有因應不同市場而換用處理器型號,例如 Note 3 香港以 Qualcomm CPU 版本為主,而本次支援 LTE Cat.6 的 Exynos 5430 版 Galaxy Alpha 可能只在特定區域推出,相信不包括香港,因為香港用家,似乎熟悉 Qualcomm CPU 多一點。


1892.jpg

1893.jpg

1894.jpg

1890.jpg

1889.jpg

1888.jpg

1887.jpg


3999 人民幣,香港唔會賣得平

同時 Galaxy Alpha 在中港大陸的市場價格也已經有消息,官方建議售價 $3,999 RMB,折合港幣剛過五千,以香港三星行貨定價進取的策略,相約過五千蚊一點也不出奇,約以一部 4.7 吋螢幕與此等規格的手機來說,Galaxy Alpha 就屬高價了;不過這部手機的薄度和設計確實也比過去精緻,是不是多少也要反映一些成本在工藝上頭呢?

1885.jpg

五千蚊,衝一部 720p 芒手機,你肯唔肯先?

最新新聞