香港 Note7 首爆真相大白? 官方調查結果你收唔收貨?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-09-20 20:08 | Samsung
剛才版主就爆出一件大新聞,話有人在 Facebook 表示在衛訊買的 Samsung Galaxy Note7 發生爆炸,有圖有片有真相。版主 check 過事主部 Note7 嘅 IMEI 碼,發現唔係 500 部入面嘅其中一部,咁點解都會爆呢?就在剛才,香港 Samsung 就針對事件作出回應,不知網友覺得呢個回應講唔講得通,又能唔能夠接受呢?

Note7(Facebook).jpg

香港 Samsung 的回應如下:
就有關今日對Galaxy Note7的查詢,請查看Samsung香港的回應如下:

1)      Samsung香港於9月19日傍晚收到有關事發的Galaxy Note7,並立即進行詳細分析。

2)      根據Samsung和新能源科技有限公司(ATL)的檢測結果顯示,該產品的損壞是因外來熱力導致。

3)      我們已經聯絡現身在外地的該位顧客,以更詳細了解事發經過。
▲ 呢個回應,網友認為過唔過到關?
 

最新新聞