好危險!Note7 以外三星手機都出現自燃!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-09-23 13:46 | Samsung
Samsung Galaxy Note7 爆炸事件已經驚動國際,雖然 Samsung 香港一直強調,9 月 2 日之後開賣的 Note7 係無問題,但事實擺在眼前,早幾日香港出現首爆個案,就算 Samsung 香港解釋該部 Note7 是因「外來熱力」而損壞,網友真的會接受這個答案嗎?似乎比較難。你以為只是 Note7 出現問題? 就在昨日,其他型號的 Samsung 手機都出現自燃的情況。咁大鑊?睇下文吧!

A9(Facebook).jpg

今次出事的 Samsung 手機,並不是 Note7,而是今年 1 月推出的 Galaxy A9 (2016)。受害者表示,部 A9 (2016) 只係買左 4 個月,尋晚只係用左 1 分鐘手機嘅電筒功能,用完之後張電話放番入 pat pat 位置的褲袋,點知出現怪聲之餘,仲冒白煙。拿拿聲拎番部電話出黎發現,部機已經燶左熔左,底褲都穿埋都算,pat pat 仲燒燶左...... 唔係......係薰黑左姐。無事無幹部 A9 (2016) 無啦啦玩自焚,好在事主只係 pat pat 黑左少少,無乜受傷,算係不幸中的大幸。就連 Note7 以外的手機都出現咁嘅問題,網友點睇呢?

Screen Shot 2016-09-23 at 1.43.05 PM.png
▲ 今舖真係 pat pat 都變「焦」......

來源:蘋果日報

最新新聞