香港 Samsung 要學!邊度跌低邊度起返身 Note 8 航班免費派

虎仔 / 馬日山 2017-10-25 11:56 | Samsung
唔少人都講過,要克服失敗最重要係識得喺邊度跌低,就喺邊度起返身。如果識得加一點點自嘲,就算未必成功克服失敗,但至少會獲得一些掌聲和笑聲。版主口水多過浪花嘅鋪排,全因為 Samsung 喺西班牙送出咗 200 部全新 Galaxy Note 8 俾幸運嘅飛機乘客。

1025-5aFB.jpg

去年因為電池爆炸事故,Galaxy Note 7 被全球禁飛,呢件事相信 Samsung 未必想再提。偏偏他們西班牙分部卻冇有怕,日前在一班由馬德里飛往加利西亞的內陸航班,向 200 名乘客免費派發 Galaxy Note 8。當時一些睡眼惺忪的乘客收到空姐派發的手機十分驚喜,手機包裝上寫著「一年前我們要求你將手機關上,現在我們歡迎你登機」。

1025-5a.jpg

簡單來說,就是邊度跌低邊度起返身。今次推廣是 Samsung 西班牙跟航空公司 Iberia Airlines 的合作,而雙方的高層亦在航班上,這公關 Show 很快就在網上流傳,不知道香港 Samsung 又會否有樣學樣呢?

資料來源:androidcommunity
 

最新新聞