粉紅色、粉紅色、粉紅色!iPhone 6s 、6s Plus 被Spigen 流出了!

Eddie 2015-08-31 11:41 | Apple
粉紅色很重要所以要講三次!最近版主比人問得最多就係:下一代 iPhone 係咪真係有粉紅色架?係我就等埋架啦。可想而知大家對「新色」既追求係幾咁強烈,係 9 月 9 日既新機發佈會之前,Spigen 又幫忙流出 iPhone 6s 、iPhone 6s Plus 的真機相,真的是粉紅色啊!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-08/31/203126/unrealandy_1_4544_fb8ac46f83e1cbad90ae8e1eb8e40b8c.png

點解會肯定有粉紅色?因為今日手機保護殼供應商又流出 iPhone 6s 、iPhone 6s Plus 的相片,而當中提到 New Color ,雖然版主對顏色不算敏感,但也看得出是傳聞中的粉紅色啊!之前同大家講過 iPhone 6s 、iPhone 6s Plus 的其中一個亮點就是具備 1200 萬像素鏡頭,終於跟 800 萬像素講再見,但版主覺得新顏色真係比較實際。就好似當年 iPhone 5s 推出金色之後,有人覺得土豪金好醜,但市面上都有唔少人用,要令自己手上既「新 iPhone 」辨認度高,莫過於買新色,估計真係推出粉紅色都會被炒貴相當多。

在 9 月 9 日當晚,ePrice 的版主們會跟大家一起看直播,亦會即時為大家送上第一手消息,要知道 iPhone 6s、iPhone 6s Plus 的資訊/入手情報,記得密切留意!

引用來源:9to5Mac

最新新聞