一秒鐘即入!10.27 三點鐘 隨意門搶 iPhone X 賺過萬?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-10-24 14:06 | Apple
聽日(27/10) 係一個非常重要的日子,就係 iPhone X 終於有得接受預訂喇!與此同時,呢日亦係一年一度炒家蒲頭,出黎搵返幾千一萬外快的大好機會!上個月初 iPhone 8 / 8 Plus 就話無得炒,一出即燶,但 iPhone X 是萬眾公認必炒的手機,有得炒,炒家點會放棄呢個良機呢?想快人一步搶 iPhone X,版主為大家準備了隨意門,讓大家可以簡單一鍵即搶心儀型號!睇下文啦!

iPhone X(Facebook).jpg

有傳 iPhone X 因為貨量太少,供不應求,所以一定有得炒。而有先達店主更保守估計,預計至少賺一萬左右。不過,先達店主都強調,預計還預計,實際情況如何,還是需要到當日有機之後,才能決定到實際回收價。現時這個「保守估計」,只能讓大家作個參考。

搶購時間:27/10 下午 3:01

iPhone X 各型號版本 Apple Online Store 隨意門

iPhone X (64GB) 銀色 太空灰
iPhone X (256GB) 銀色 太空灰

另外,iReserve 有機會會同時開放,按這裡可以直入 iReserve 頁面

 

最新新聞